Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Ofte står det at de ønsker bidrag til en bestemt organisasjon fremfor blomster. Det høres sikkert litt teit ut, men får de etterlatte beskjed etterpå hvem som har gitt? Naboen døde nylig, og jeg ønsker å vise min medfølelse. Men samtidig ønsker jeg at de skal vite. Ikke antall kroner og slikt, men bare at vi bryr oss. Anonymkode: aae00...df1
Førstemann Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Det er vel ganske vanlig å legge ved et kondolansekort sammen med gaven. Vi fikk mange sånne da mamma døde.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Vi fikk det iallefall. Da mamma døde var det flere som ga til Kreftforeningen. Vi fikk kort fra dem etterpå med takk for gaven og hvem som hadde gitt. Anonymkode: a1ab9...a11
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 57 minutter siden, Førstemann skrev: Det er vel ganske vanlig å legge ved et kondolansekort sammen med gaven. Vi fikk mange sånne da mamma døde. Det er litt vanskelig når det kun står et kontonummer 🤔 Anonymkode: aae00...df1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi fikk det iallefall. Da mamma døde var det flere som ga til Kreftforeningen. Vi fikk kort fra dem etterpå med takk for gaven og hvem som hadde gitt. Anonymkode: a1ab9...a11 Takk for svar! Anonymkode: aae00...df1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ofte står det at de ønsker bidrag til en bestemt organisasjon fremfor blomster. Det høres sikkert litt teit ut, men får de etterlatte beskjed etterpå hvem som har gitt? Naboen døde nylig, og jeg ønsker å vise min medfølelse. Men samtidig ønsker jeg at de skal vite. Ikke antall kroner og slikt, men bare at vi bryr oss. Anonymkode: aae00...df1 Man får en samlebeskjed med hele summen (altså etter at alle har gitt) og så står det navnene. Men ikke summen som hver giver ga. Anonymkode: a0225...111
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Når jeg har gitt minneegave via kreftforeningen har jeg oppgitt navn og hvem som er den etterlatte. Da får de etterlatte beskjed om hvem som har gitt gave. Vil tro det er det samme for de fleste andre organisasjoner? Du kan lese mer om hvordan de gjør det i kreftforeningen her: https://kreftforeningen.no/stott-kreftforeningen/minnegave/praktisk-informasjon/ Anonymkode: f31d4...163
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 Vi fikk en liste over de som hadde gitt penger, men tror ikke det sto noe annet enn sluttsummen. Anonymkode: 95ecf...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå