Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Mensen er kraftig forsinket. Har kun hatt sex med kondom. Tatt to tester som har vært negative. Hva kan være årsaken til uteblitt mens? Anonymkode: e8adb...5f2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Hormonforstyrrelser. Anonymkode: 5ab70...c1d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Er det normalt med uteblitt mens? Bør jeg gjøre noe? Anonymkode: e8adb...5f2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Det er ikke unormalt at mensen kan hoppe over en måned i ny og ne, eller bli borte i flere måneder og komme tilbake. Har du pcos så er dette helt vanlig. Men det kan også skje hvis du f.eks slanker deg eller har gått en del opp i vekt, hvis du har stresset mye eller det kan være bare at hormonene tuller litt. Jeg ville nok sett det an 3 måneder i hvert fall før jeg tok en sjekk (hvis du ikke får smerter eller lignende da). Mest sannsynlig dukker den opp igjen. Anonymkode: fdb84...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå