Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Skal på en helt uformell vennefest. Det er årevis siden sist, så hva går folk kledd med? Anonymkode: a4efd...9db
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Jeg hadde gått med jeans, en hvit bluse og en klassisk blazer, og noen skikkelig fine sko. Det hadde jeg nok gått med for 10 år siden også...og om 10 år... Anonymkode: 2ad2c...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå