GÃ¥ til innhold

Innbydelse, hvordan?😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår blir 7 år og jeg merker at det er mange som sender ut invitasjoner på privat mld på facebook eller legger det ut på felles skoleside...hvordan foretrekker dere det?mld på facebook?sms?vanlig papir-innbydelse?

Anonymkode: 1dffd...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gutten vår blir 7 år og jeg merker at det er mange som sender ut invitasjoner på privat mld på facebook eller legger det ut på felles skoleside...hvordan foretrekker dere det?mld på facebook?sms?vanlig papir-innbydelse?

Her varsler vi på facebooksiden og sender så invitasjonen med på skolen. Foretrekker det

Anonymkode: 7f598...e49

Skrevet

Begge deler.

Sender med innbydelse på skolen som deles ut til ungene og legger et bilde av innbydelsen på klassens facebookside og informerer foreldrene om at "Andreas feirer bursdagen sin søndag og alle guttene er invitert, innbydelse deles ut på skolen i morgen"

Anonymkode: 30783...42a

Skrevet

Okay, begge deler?er det ikke nok med en?🙈🙈er det for at barnet skal få invitasjonen selv også eller?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okay, begge deler?er det ikke nok med en?🙈🙈er det for at barnet skal få invitasjonen selv også eller?

Det er for at foreldrene skal vite om det i tilfelle barna mister invitasjonen eller den blir borte på annet vis. 

Anonymkode: 7f598...e49

Skrevet

Same som dei over, her vert som regel foreldra varsla på face, og då held vi utkikk etter invitasjonen som kjem i sekken.  Har iallefall vore litt stas for mine å få dele ut invitasjonar på skulen, og å få invitasjonar.

Skrevet

I vår 1. klasse deles nå bursdagsinvitasjoner kun på facebooksiden/ messenger. Type: "Lars inviterer alle guttene i klassen til bursdagsfest den...," 

Anonymkode: 0f9e4...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...