Gå til innhold

Noen som har vært på cruise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte dere drikkepakke før dere dro? 

Husker dere hva dere betslte? 

Vi vurderer cruise i middelhavet. 

Syntes dere det var verd pengene? 

Det blir med Symphany of the seas

Anonymkode: 23893...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært i karibien. Herlig! Tror vi hadde drikkepakke, husker ikke. Kombinerte med ei uke i Florida. Verdt hver krone!

Anonymkode: 2e7df...cfd

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært i karibien. Herlig! Tror vi hadde drikkepakke, husker ikke. Kombinerte med ei uke i Florida. Verdt hver krone!

Anonymkode: 2e7df...cfd

Takk for svar 😊

Så bra å høre!! Vi tenkte «teste» middelhavet først 😉 Det koster jo mye, men så lenge det er verd det...

HI

Skrevet

Bare vært i karibien. Vi kjøper bare vann og bruspakke siden vi har hatt med ungene. Cruise er helt fantastisk. 

Anonymkode: 9bb89...aca

Skrevet

Har kun vært på cruise på Nilen. Der var alt inkludert, men de serverer jo ikke alkohol. Så vi trengte ikke vurdere det.

Anonymkode: 5a32e...957

Skrevet

Ja, det har jeg, og hvis jeg skal skrive én setning med store bokstaver, blir det følgende: JEG SKAL ALDRI PÅ CRUISE IGJEN! Verste ferien jeg har hatt. Aner ikke hva vi betalte, men det var mat og drikke i frie strømmer, så hadde vel drikkepakker og jeg vet ikke hva. 

Skrevet

har vært på 14 dager i Middelhavet. drikkepakke kan vel kjøpes på båten? vi bodde på suite, så da var det mye gratis, hadde det derfor ikke. 

Jeg likte ikke måten å feriere på. For mye inne, for kort på hvert sted, for mye folk, for mye mat, sløsing og dårlig betaling av ansatte. stedene man besøker tjener lite, i det hele tatt en usolidarisk og miljøfientlig ferie

Anonymkode: 36d06...7c8

Skrevet
54 minutter siden, beef sister skrev:

Ja, det har jeg, og hvis jeg skal skrive én setning med store bokstaver, blir det følgende: JEG SKAL ALDRI PÅ CRUISE IGJEN! Verste ferien jeg har hatt. Aner ikke hva vi betalte, men det var mat og drikke i frie strømmer, så hadde vel drikkepakker og jeg vet ikke hva. 

Hva var det du ikke likte da? 

Skrevet

Har vært på cruise mange ganger, i bådet middelhavet og Karibien. Elsker det! Da må jeg skrive JEG SKAL DEFINITIVT PÅ CRUISE IGJEN..hehe.

Alltid hatt drikkepakke, veldig praktisk.

Reiser med NCL, har betalt alt mellom 50-100 000,-

Anonymkode: 51b31...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...