Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Kjøpte dere drikkepakke før dere dro? Husker dere hva dere betslte? Vi vurderer cruise i middelhavet. Syntes dere det var verd pengene? Det blir med Symphany of the seas Anonymkode: 23893...fa6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Vi har vært i karibien. Herlig! Tror vi hadde drikkepakke, husker ikke. Kombinerte med ei uke i Florida. Verdt hver krone! Anonymkode: 2e7df...cfd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært i karibien. Herlig! Tror vi hadde drikkepakke, husker ikke. Kombinerte med ei uke i Florida. Verdt hver krone! Anonymkode: 2e7df...cfd Takk for svar 😊 Så bra å høre!! Vi tenkte «teste» middelhavet først 😉 Det koster jo mye, men så lenge det er verd det... HI Anonymkode: 23893...fa6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Bare vært i karibien. Vi kjøper bare vann og bruspakke siden vi har hatt med ungene. Cruise er helt fantastisk. Anonymkode: 9bb89...aca
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Har kun vært på cruise på Nilen. Der var alt inkludert, men de serverer jo ikke alkohol. Så vi trengte ikke vurdere det. Anonymkode: 5a32e...957
beef sister Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Ja, det har jeg, og hvis jeg skal skrive én setning med store bokstaver, blir det følgende: JEG SKAL ALDRI PÅ CRUISE IGJEN! Verste ferien jeg har hatt. Aner ikke hva vi betalte, men det var mat og drikke i frie strømmer, så hadde vel drikkepakker og jeg vet ikke hva.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 har vært på 14 dager i Middelhavet. drikkepakke kan vel kjøpes på båten? vi bodde på suite, så da var det mye gratis, hadde det derfor ikke. Jeg likte ikke måten å feriere på. For mye inne, for kort på hvert sted, for mye folk, for mye mat, sløsing og dårlig betaling av ansatte. stedene man besøker tjener lite, i det hele tatt en usolidarisk og miljøfientlig ferie Anonymkode: 36d06...7c8
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 54 minutter siden, beef sister skrev: Ja, det har jeg, og hvis jeg skal skrive én setning med store bokstaver, blir det følgende: JEG SKAL ALDRI PÅ CRUISE IGJEN! Verste ferien jeg har hatt. Aner ikke hva vi betalte, men det var mat og drikke i frie strømmer, så hadde vel drikkepakker og jeg vet ikke hva. Hva var det du ikke likte da? Anonymkode: 23893...fa6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 denne var vi med på, helt fantastisk https://www.apollo.no/reiser/cruise/cruise-fra-dubai Anonymkode: 95ee7...21b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Har vært på cruise mange ganger, i bådet middelhavet og Karibien. Elsker det! Da må jeg skrive JEG SKAL DEFINITIVT PÅ CRUISE IGJEN..hehe. Alltid hatt drikkepakke, veldig praktisk. Reiser med NCL, har betalt alt mellom 50-100 000,- Anonymkode: 51b31...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå