Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hvor stort hus har dere? Vi blir 6 snart og av flere grunner vurderer å flytte. Bor nå på 155 som er lite. Men samtidig virker prisene ville bare man bikker 170kwm 🤣 hva har dere? Anonymkode: dbfe2...ce2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Veldig stort. 400 kvadrat, men vi leierut 60 av dem. De første 4 årene bodde vi på 120 kvadrat, det ble i trangeste laget. Anonymkode: 826a7...e54
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig stort. 400 kvadrat, men vi leierut 60 av dem. De første 4 årene bodde vi på 120 kvadrat, det ble i trangeste laget. Anonymkode: 826a7...e54 Heh ja, det var stort! Må være fantastisk deilig 😍😍 når jeg ser på Finn ligger det meste på Max 170 ish kwm. Faktisk lite med større. Gjelder også nybygg, blitt mer populært/ vanlig med litt mindre hus? Merkelig... Anonymkode: dbfe2...ce2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Ganske stort hus, har bygget på etter at vi kjøpte det... Har ca 300 kvm, alle har hvert sitt soverom, vi har stor kjellerstue med egen inngang (kjempegreit når tenåringene har besøk) og viktigst av alt to fulle bad pluss et toalett. Anonymkode: a9865...a4b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ganske stort hus, har bygget på etter at vi kjøpte det... Har ca 300 kvm, alle har hvert sitt soverom, vi har stor kjellerstue med egen inngang (kjempegreit når tenåringene har besøk) og viktigst av alt to fulle bad pluss et toalett. Anonymkode: a9865...a4b Deilig! Ja, det viktigste er 1 soverom til hver, to bad, et oppholdsrom k tillegg til stue osv. Her vi bor nå mangler vi ett soverom, samt at det er lite løsninger for huset. Null oppbevaringsmuligheter og føler jeg nå må flytte til nytt rede! Men dere med så store hus, hvor bor dere? Altså hva kostet hjemmene? 300 kwm her koster MYE! Anonymkode: dbfe2...ce2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Deilig! Ja, det viktigste er 1 soverom til hver, to bad, et oppholdsrom k tillegg til stue osv. Her vi bor nå mangler vi ett soverom, samt at det er lite løsninger for huset. Null oppbevaringsmuligheter og føler jeg nå må flytte til nytt rede! Men dere med så store hus, hvor bor dere? Altså hva kostet hjemmene? 300 kwm her koster MYE! Anonymkode: dbfe2...ce2 Jeg bor i Arendal. Huset har en takst på 4 millioner nå, men vi kjøpte det for 1,9 mill for 13 år siden og har bygd på. Anonymkode: a9865...a4b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Deilig! Ja, det viktigste er 1 soverom til hver, to bad, et oppholdsrom k tillegg til stue osv. Her vi bor nå mangler vi ett soverom, samt at det er lite løsninger for huset. Null oppbevaringsmuligheter og føler jeg nå må flytte til nytt rede! Men dere med så store hus, hvor bor dere? Altså hva kostet hjemmene? 300 kwm her koster MYE! Anonymkode: dbfe2...ce2 Vi bor i Bergen. Huset har en markedsverdi på ca 8,5-9 mill, vi har lån på ga 5,6 mill på det. Får inn 10 000 kr i mnd på utleiedelen. Så hus med utleie ble vår løsning. Vi har ganske grei inntekt da, ca 1,5-1,6 mill i året. Anonymkode: 826a7...e54
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor i Arendal. Huset har en takst på 4 millioner nå, men vi kjøpte det for 1,9 mill for 13 år siden og har bygd på. Anonymkode: a9865...a4b Jøss det var jo ikke ille. Ikke taksten som var nå heller. Trodde det var skikkelig dyrt i Arendal 😳 Anonymkode: dbfe2...ce2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bor i Bergen. Huset har en markedsverdi på ca 8,5-9 mill, vi har lån på ga 5,6 mill på det. Får inn 10 000 kr i mnd på utleiedelen. Så hus med utleie ble vår løsning. Vi har ganske grei inntekt da, ca 1,5-1,6 mill i året. Anonymkode: 826a7...e54 Det kan jeg tenke meg taksten ligger på ja. Sikkert veldig greit med hus med utleie vil jeg tro! Anonymkode: dbfe2...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå