Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Eller tar ein feil? Anonymkode: b9f6f...b27
Himmel og hav Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Er du hvilende nattevakt så er det lov. I de fleste andre er det feil.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Har sovet i lunsjen flere ganger jeg På forrige jobben hendte det at kollegaen min skrudde av vekkerklokka så jeg ble megastressa når jeg våkna etter 1 time 😂 Deilig å få sovet litt da Anonymkode: a9374...1f9
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Jeg tok noen små powernap i starten av graviditet. Fikk gjort mer slik Anonymkode: 7075e...023
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Jeg jobber i Kulturskolen. Her skjer det en del ganger at vi har møter på morgen/formiddagen og så har jeg en disponibel periode til forberedelse osv før undervisningen starter etter skoletid og går til ut på kvelden. Da har det skjedd at jeg har tatt en liten powernap i forberedelsestiden for å føle meg klar til å stå med undervisningen. Anonymkode: f2947...0bc
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Det er lov så lenge ingen ser deg, eller må du gjøre det i pausen Anonymkode: 32210...42d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Det må du nesten avklare med sjefen og kolleger. Jeg jobber natt som sykepleier. Er det rolig har vi lov til å ta en lur i fellesarealet, hvis man gir beskjed til kollegaene først. Vi må være lett tilgjengelige uansett. Anonymkode: 9cc41...e98
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 Vi har hvilerom 1 time ubetalt lunsj, 9 timers arbeidsdag. Ikke i Norge. Anonymkode: d06db...6d2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 Her har noen fått lov av sjefen å sove en times tid midt på dagen når de har vært gravide. Jeg hadde ikke behov for det når jeg gikk gravid men tenkte jeg skulle spørre om jeg kunne få samme gode etter permisjon siden 1 åringen vår styrer hele natta 😂 tviler på det går igjennom. Når jeg jobbet turnus byttet vi på å ta en liten lur om noen følte de trengte det på nattevakt. Vi var alltid tre stk og en holdt seg våken mens de to andre duppet av litt. Dette skjedde ikke hver nattevakt men innimellom hvis det var veldig rolig på avdelingen. Anonymkode: 43bc1...901
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 Vi har hvilerom på jobb. Det følger ingen retningslinjer der, men det innbyr til en hvil, med puter og tepper. Demper belysning osv.. har hendt jeg har tatt en tur inn dit. Ikke ofte jeg har klart å sovne, men det har hendt Anonymkode: 17a3a...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå