Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Har sliti mye med hodevondt. Var hos legen for to uker,blodtrykk normalt. Fikk ett skjema jeg skulle fylle ut ved hodepine. I og med at jeg har tatt ibux ved smertene sa legen at jeg skulle prøve og unngå det nå litt fremover. Men smertene i går og i dag er helt utrolige vonde:/ trossa legens råd og tatt fire ibux 200mg i dag men smertene gir seg søren ikke.. har hatt små vondt hele påsken men ikke så ille som i går og i dag:/ noen tips på hva jeg kan eller burde gjøre?? Anonymkode: 34a2a...b4f
Eliseflisa Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Jeg hadde det som deg. En dag jeg var på jobb og hadde hodepine fikk jeg en migrenetablett av en kollega. Sumatriptan. I løpet av 20 min var alle smerter helt vekk. Jeg har gått i mange år med hodepine noen ganger pr mnd. Hver gang har det vært migrene, for nå har jeg egne tabletter og de funker som fy =)
Mamma_til_2 Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Om du tar piller med en gang du får vondt så kan du få pilleutløst hodepine derfor skulle du nok holde deg unna. Men det kan være migrene, derfor har du fått skjema for og fylle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå