Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Har bachelor i helsefaglig retning, men vurderer nå vernepleier for å kvalifisere meg til annen type jobb... vernepleiere, barnevernspedagoger er mer attraktiv innenfor det jeg ønsker å jobbe med... Anonymkode: ff943...100
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Det jeg syntes var tøffest, var periodene med praksis, da skal man ha fulltidsjobb i tillegg til ekstra jobb, studier og barn og hjem. Jeg blir og ekstra stresset i praksis, så var veldig slitsomt. Ellers er det helt greit studie, noen fag veldig enkle, og andre tøffere, men man kommer seg greit gjennom alt. Anonymkode: c8456...e12
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Det ermye ulikt stoff man skal gjennom. Vernepleier har «litt av mye». Så man finner ofte sine favorittområder. Har man eldreomsorg som ønsket område, er det tungt å ha lang praksis i rusomsorgen feks. Men man må innstille seg på at man lærer litt om alt. Så kommer jus og medikamentlære-og regning som mange sliter med. Men det er fint studie. Anonymkode: 1d89c...1b2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Er det mulig å ha full jobb ved siden av? Er vel pliktig oppmøte vil jeg tro... har en del erfaring med oppgaveskriving. Medikamentlære burde være relativt greit for meg å komme igjennom. Tror jeg søker. Kan jeg jobbe ved siden av er det genialt👍 Anonymkode: ff943...100
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det mulig å ha full jobb ved siden av? Er vel pliktig oppmøte vil jeg tro... har en del erfaring med oppgaveskriving. Medikamentlære burde være relativt greit for meg å komme igjennom. Tror jeg søker. Kan jeg jobbe ved siden av er det genialt👍 Anonymkode: ff943...100 Det er en god del praksis, og da jobber du jo fulltid i praksis, og du må jobbe med oppgaver og. Så da er du avhengig av en svært fleksibel jobb. For regner med at du har barn, siden du er her inne. Og du klarer vel ikke å jobbe 200%, ta deg av barn, og gjøre skolearbeid. Jeg tok studiet over 4 år, vi gikk da på skolen 2 dager i uken, så de fleste jobbet jo ved siden av, alt fra 20%-100%. De som jobbet 100%, måtte ta mye fri fra skolen, for ingen av de klarte å jobbe 200%. Og i eksamensperioder, er det og tøft og jobbe 100% og ta seg av barn samtidig. Anonymkode: c8456...e12
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Min udugelige fjott av en ex klarte det med glans, da klarer alle andre som har viljen det nok også. Anonymkode: 3f9f9...64c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Hmm, men dersom jeg kan planlegge litt og søke permisjon i god tid på forhånd. Har ikke lyst på mye studiegjeld. Søker, ikke sikkert jeg kommer inn uansett. Anonymkode: ff943...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå