Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Først kom den videoen med Kona til der hun snakker om rykter hun selv har satt ut og lyver (det med mensblodet++) etc.. Så alt det i bloggen i dag som liksom er 1. aprilsnarr, og så utrolig dårlig humor? Det virker som noe skjer for dette er ganske ekstrem oppførsel fra en godt voksen firebarnsmor! Anonymkode: 811e7...fbb
KellyTaylor Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Hun minner meg sterkt om ei som ikke er å se på Blogglisten lengre. ( MTM)... USTABIL de luxe og direkte flaut av ei kjerring på min egen alder, og for å ikke snakke om avkommet hennes ( hva de må lide for pga moren deres)!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Men man forventer jo ikke bedre fra den kanten. Mer skuffa over Konatil. Men man blir sikkert litt rar av å bare gå hjemme og sulle hele dagen, og attpåtil sammen med mannen! Input utenfra er alfa omega! Så kanskje hun kunne komt seg ut av den sutrebobla si. Bli jo depressiv av å lese bloggen hennes for tiden. Anonymkode: a05ed...d45
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men man forventer jo ikke bedre fra den kanten. Mer skuffa over Konatil. Men man blir sikkert litt rar av å bare gå hjemme og sulle hele dagen, og attpåtil sammen med mannen! Input utenfra er alfa omega! Så kanskje hun kunne komt seg ut av den sutrebobla si. Bli jo depressiv av å lese bloggen hennes for tiden. Anonymkode: a05ed...d45 Kona til var min favorittblogger før dette, faktisk. Har alltid følt hun virket normal og nedpå, og så er hun akkurat like ille om ikke verre. Husker hun gjorde narr av MTM da hun virket ustabil. Hun er ikke noe bedre enn de andre. Anonymkode: 811e7...fbb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Lurer på hvordan Konatil egentlig takler denne stormen? Hun virker så skjør og stakkarslig. Sutrer og klager over barn som er sjuke, og selv er hun bortimot konstant sjuk. Klager over alt hun ikke har tid til, som hekling og lesing. Og rydding! Jeg mener, dama går jo hjemme hver billige dag. Vanlige folk rekker da både jobb, husarbeid og aktiviteter. Ja til og med ei bok klarer de fleste og komme gjennom! Klagingen hennes har provosert meg siden dag en! Sutrekjerringa! Anonymkode: a05ed...d45
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kona til var min favorittblogger før dette, faktisk. Har alltid følt hun virket normal og nedpå, og så er hun akkurat like ille om ikke verre. Husker hun gjorde narr av MTM da hun virket ustabil. Hun er ikke noe bedre enn de andre. Anonymkode: 811e7...fbb Hva har Konatil gjort? Har ikke fått med meg dette. Anonymkode: c33ce...cd9
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva har Konatil gjort? Har ikke fått med meg dette. Anonymkode: c33ce...cd9 Konatil har vært med på en video med ab, der konatil leser opp rykter som visstnok skal stamme fra kg. Ryktene har ab selv lagt opp til. Dette la konatil ut på sin blogg. Hun tar ingen selvkritikk på det. Én ting er å ta avstand fra rykter, men å legge ut en video med den verste av den verste, er ille. Anonymkode: 23ac4...9c3
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Konatil har vært med på en video med ab, der konatil leser opp rykter som visstnok skal stamme fra kg. Ryktene har ab selv lagt opp til. Dette la konatil ut på sin blogg. Hun tar ingen selvkritikk på det. Én ting er å ta avstand fra rykter, men å legge ut en video med den verste av den verste, er ille. Anonymkode: 23ac4...9c3 Herregud, har ikke disse folka noe liv??? Anonymkode: ab99b...edc
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 synes ikke akkurat dere er noe bedre Anonymkode: f13c2...7ad
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, har ikke disse folka noe liv??? Anonymkode: ab99b...edc Konatil og mannen er begge hjemmeværende, og bærer preg av fullstendig mangel på impulser. Anonymkode: 0eae9...ff8
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Konatil har vært med på en video med ab, der konatil leser opp rykter som visstnok skal stamme fra kg. Ryktene har ab selv lagt opp til. Dette la konatil ut på sin blogg. Hun tar ingen selvkritikk på det. Én ting er å ta avstand fra rykter, men å legge ut en video med den verste av den verste, er ille. Anonymkode: 23ac4...9c3 Skjønner ikke helt hvorfor det var så ille? Kan du forklare? Anonymkode: ca3d6...344
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 I dag skriver Anne Brith at folk ble rasende av de dumme skrønene hennes, men det så ikke jeg noe sted. Hun har hvertfall vist en gang for alle at hun stort setter igang slike rykter selv med de innleggene i går. Jeg synes bare synd på de som har en mamma som holder på sånn. Anonymkode: 811e7...fbb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #14 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I dag skriver Anne Brith at folk ble rasende av de dumme skrønene hennes, men det så ikke jeg noe sted. Hun har hvertfall vist en gang for alle at hun stort setter igang slike rykter selv med de innleggene i går. Jeg synes bare synd på de som har en mamma som holder på sånn. Anonymkode: 811e7...fbb Det er skummelt med blogging. Ingen vær varsom plakat. Alle kan lufte alt offentlig. Anonymkode: 660d7...a39
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #15 Skrevet 2. april 2018 Hun er en dame midt i førtiåra med tenåringsbarn og spøker om at hun er gravid? Hva er forskjellen på klikkehoreriet til Anna Rasmussen og dette? Anne Brith virker desperat og burde vurdere å ta en lang stund i tenkeboksen.. Anonymkode: b062f...966
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 Nå påstår hun at hun fikk bilder av døde unger, aborter, grove kommentarer og at folk var rasende på henne. rart, for jeg fugte med hele greia og så ikke noe sånt. Nå må hun slutte! Anonymkode: 811e7...fbb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er en dame midt i førtiåra med tenåringsbarn og spøker om at hun er gravid? Hva er forskjellen på klikkehoreriet til Anna Rasmussen og dette? Anne Brith virker desperat og burde vurdere å ta en lang stund i tenkeboksen.. Anonymkode: b062f...966 Herregud er hun bare noen og førti?? Trodde hun var midt i femtiåra jeg. Levd hardt liv?? Anonymkode: dcfb6...123
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #18 Skrevet 2. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke helt hvorfor det var så ille? Kan du forklare? Anonymkode: ca3d6...344 Å bli assosiert med en blogger som holder på sånn⏬gir deg ikke godt rykte. 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå påstår hun at hun fikk bilder av døde unger, aborter, grove kommentarer og at folk var rasende på henne. rart, for jeg fugte med hele greia og så ikke noe sånt. Nå må hun slutte! Anonymkode: 811e7...fbb Anonymkode: 23ac4...9c3
Gjest Forumassistent Skrevet 3. april 2018 #19 Skrevet 3. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Hanne Mari, forumansvarlig
Mumua Skrevet 3. april 2018 #20 Skrevet 3. april 2018 Anne Brith er forøvrig i stallen til Egmont som eier denne siden og Kvinneguiden. Så det som skrives her vil nok følges nøye med og modereres. Hun burde nesten ikke diskuteres, det er bare trist hele greia. Stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #21 Skrevet 3. april 2018 Stakkars unger:( Det er bare nitrist. Nei, de tror faktisk de lever et normalt liv.. Anonymkode: 59a1f...942
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #22 Skrevet 3. april 2018 Nekter å tro at hun er i førtiårene. Har tenkt at hun holder seg godt for å være rundt 55-58. Stakkars unger😞 Barndommen selges til høystbydende.. Anonymkode: b81d0...07f
KellyTaylor Skrevet 3. april 2018 #23 Skrevet 3. april 2018 Det er noe SHADY buisniss dette her med AB og EGMONT! Hun er den eneste som har tråd om seg selv inne på KG som blir moderert HARDT på!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #24 Skrevet 3. april 2018 Det er flaut å følge AB i blogg og sosiale medier. Jeg synes utrolig synd på barna. Hun har null sperrer og tar ikke hensyn til at barna garantert blir konfrontert med hennes uvørne oppførsel på skolen. Jeg kan ikke fatte og begripe at en voksen kvinne holder på sånn. Det er trist for alle involverte. Anonymkode: 663a6...4b5
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #25 Skrevet 3. april 2018 Nå er hele tråden borte fra Kvinneguiden rampelys. Vært borte hele dagen. Anonymkode: 46b2a...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå