Gå til innhold

Hva skjer med Anne Brith?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først kom den videoen med Kona til der hun snakker om rykter hun selv har satt ut og lyver (det med mensblodet++) etc.. Så alt det i bloggen i dag som liksom er 1. aprilsnarr, og så utrolig dårlig humor? Det virker som noe skjer for dette er ganske ekstrem oppførsel fra en godt voksen firebarnsmor! 

Anonymkode: 811e7...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikkhore.

Anonymkode: ba1a7...30b

Skrevet

Hun minner meg sterkt om ei som ikke er å se på Blogglisten lengre. ( MTM)... USTABIL de luxe og direkte flaut av ei kjerring på min egen alder, og for å ikke snakke om avkommet hennes ( hva de må lide for pga moren deres)!:kari:

Skrevet

Men man forventer jo ikke bedre fra den kanten. Mer skuffa over Konatil.

Men man blir sikkert litt rar av å bare gå hjemme og sulle hele dagen, og attpåtil sammen med mannen! 

Input utenfra er alfa omega! Så kanskje hun kunne komt seg ut av den sutrebobla si. Bli jo depressiv av å lese bloggen hennes for tiden.

Anonymkode: a05ed...d45

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men man forventer jo ikke bedre fra den kanten. Mer skuffa over Konatil.

Men man blir sikkert litt rar av å bare gå hjemme og sulle hele dagen, og attpåtil sammen med mannen! 

Input utenfra er alfa omega! Så kanskje hun kunne komt seg ut av den sutrebobla si. Bli jo depressiv av å lese bloggen hennes for tiden.

Anonymkode: a05ed...d45

Kona til var min favorittblogger før dette, faktisk. Har alltid følt hun virket normal og nedpå, og så er hun akkurat like ille om ikke verre. 

Husker hun gjorde narr av MTM da hun virket ustabil. Hun er ikke noe bedre enn de andre.

Anonymkode: 811e7...fbb

Skrevet

Lurer på hvordan Konatil egentlig takler denne stormen? Hun virker så skjør og stakkarslig. Sutrer og klager over barn som er sjuke, og selv er hun bortimot konstant sjuk. Klager over alt hun ikke har tid til, som hekling og lesing. Og rydding! Jeg mener, dama går jo hjemme hver billige dag. Vanlige folk rekker da både jobb, husarbeid og aktiviteter. Ja til og med ei bok klarer de fleste og komme gjennom! 

Klagingen hennes har provosert meg siden dag en! Sutrekjerringa! 

Anonymkode: a05ed...d45

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kona til var min favorittblogger før dette, faktisk. Har alltid følt hun virket normal og nedpå, og så er hun akkurat like ille om ikke verre. 

Husker hun gjorde narr av MTM da hun virket ustabil. Hun er ikke noe bedre enn de andre.

Anonymkode: 811e7...fbb

Hva har Konatil gjort? Har ikke fått med meg dette.

Anonymkode: c33ce...cd9

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva har Konatil gjort? Har ikke fått med meg dette.

Anonymkode: c33ce...cd9

Konatil har vært med på en video med ab, der konatil leser opp rykter som visstnok skal stamme fra kg. Ryktene har ab selv lagt opp til. Dette la konatil ut på sin blogg. Hun tar ingen selvkritikk på det.  Én ting er å ta avstand fra rykter, men å legge ut en video med den verste av den verste, er ille.

Anonymkode: 23ac4...9c3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Konatil har vært med på en video med ab, der konatil leser opp rykter som visstnok skal stamme fra kg. Ryktene har ab selv lagt opp til. Dette la konatil ut på sin blogg. Hun tar ingen selvkritikk på det.  Én ting er å ta avstand fra rykter, men å legge ut en video med den verste av den verste, er ille.

Anonymkode: 23ac4...9c3

Herregud, har ikke disse folka noe liv???

Anonymkode: ab99b...edc

Skrevet

synes ikke akkurat dere er noe bedre

Anonymkode: f13c2...7ad

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, har ikke disse folka noe liv???

Anonymkode: ab99b...edc

Konatil og mannen er begge hjemmeværende, og bærer preg av fullstendig mangel på impulser.

Anonymkode: 0eae9...ff8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Konatil har vært med på en video med ab, der konatil leser opp rykter som visstnok skal stamme fra kg. Ryktene har ab selv lagt opp til. Dette la konatil ut på sin blogg. Hun tar ingen selvkritikk på det.  Én ting er å ta avstand fra rykter, men å legge ut en video med den verste av den verste, er ille.

Anonymkode: 23ac4...9c3

Skjønner ikke helt hvorfor det var så ille? Kan du forklare?

Anonymkode: ca3d6...344

Skrevet

I dag skriver Anne Brith at folk ble rasende av de dumme skrønene hennes, men det så ikke jeg noe sted. Hun har hvertfall vist en gang for alle at hun stort setter igang slike rykter selv med de innleggene i går.

Jeg synes bare synd på de som har en mamma som holder på sånn. 

Anonymkode: 811e7...fbb

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I dag skriver Anne Brith at folk ble rasende av de dumme skrønene hennes, men det så ikke jeg noe sted. Hun har hvertfall vist en gang for alle at hun stort setter igang slike rykter selv med de innleggene i går.

Jeg synes bare synd på de som har en mamma som holder på sånn. 

Anonymkode: 811e7...fbb

Det er skummelt med blogging. Ingen vær varsom plakat. Alle kan lufte alt offentlig. 

Anonymkode: 660d7...a39

Skrevet

Hun er en dame midt i førtiåra med tenåringsbarn og spøker om at hun er gravid? Hva er forskjellen på klikkehoreriet til Anna Rasmussen og dette? Anne Brith virker desperat og burde vurdere å ta en lang stund i tenkeboksen..

Anonymkode: b062f...966

Skrevet

Nå påstår hun at hun fikk bilder av døde unger, aborter, grove kommentarer og at folk var rasende på henne. rart, for jeg fugte med hele greia og så ikke noe sånt. Nå må hun slutte!

Anonymkode: 811e7...fbb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er en dame midt i førtiåra med tenåringsbarn og spøker om at hun er gravid? Hva er forskjellen på klikkehoreriet til Anna Rasmussen og dette? Anne Brith virker desperat og burde vurdere å ta en lang stund i tenkeboksen..

Anonymkode: b062f...966

Herregud er hun bare noen og førti?? Trodde hun var midt i femtiåra jeg. Levd hardt liv??

Anonymkode: dcfb6...123

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor det var så ille? Kan du forklare?

Anonymkode: ca3d6...344

Å bli assosiert med en blogger som holder på sånn⏬gir deg ikke godt rykte.

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå påstår hun at hun fikk bilder av døde unger, aborter, grove kommentarer og at folk var rasende på henne. rart, for jeg fugte med hele greia og så ikke noe sånt. Nå må hun slutte!

Anonymkode: 811e7...fbb

 

Anonymkode: 23ac4...9c3

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet

Anne Brith er forøvrig i stallen til Egmont som eier denne siden og Kvinneguiden. Så det som skrives her vil nok følges nøye med og modereres. Hun burde nesten ikke diskuteres, det er bare trist hele greia. Stakkars barn.

Skrevet

Stakkars unger:( Det er bare nitrist. Nei, de tror faktisk de lever et normalt liv..

Anonymkode: 59a1f...942

Skrevet

Nekter å tro at hun er i førtiårene. Har tenkt at hun holder seg godt for å være rundt 55-58. Stakkars unger😞 Barndommen selges til høystbydende..

Anonymkode: b81d0...07f

Skrevet

Det er noe SHADY buisniss dette her med AB og EGMONT! Hun er den eneste som har tråd om seg selv inne på KG som blir moderert HARDT på!

Skrevet

Det er flaut å følge AB i blogg og sosiale medier. Jeg synes utrolig synd på barna. Hun har null sperrer og tar ikke hensyn til at barna garantert blir konfrontert med hennes uvørne oppførsel på skolen. Jeg kan ikke fatte og begripe at en voksen kvinne holder på sånn. Det er trist for alle involverte. 

Anonymkode: 663a6...4b5

Skrevet

Nå er hele tråden borte fra Kvinneguiden rampelys. Vært borte hele dagen. 

Anonymkode: 46b2a...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...