Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 vet det er lenge til ,men faren til gutten har spurt om han kan feire med han, noe jeg er i mot pga han har han bare noen timer hver uke. og han er heller ikke veldig trygg på sin pappa, og tenker at det blir litt kræsj. Dette er farmors ide, fordi hun aldri har feiret jul med han,men har sagt at far er velkommen til oss og feire, men han skal ikke være nær samboer og farmoren.. Bør jeg bestille time på fvk, eller bare forsette og si nei ? jeg og gutten som nesten er 6 til jul som kommer er alltid med foreldrene mine og broren min med famlile anhver år. Er grunner for dette som jeg ikke vil gå innpå her,men har hatt innlegg om samme team før Anonymkode: ad9ec...905
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Er det en god grunn til at han ikke skal komme nær sin farmor? Hvis ikke synes jeg det er på høy tid at han får feire med sin far (ut fra det du skriver her). Han er seks år, ikke en utrygg ettåring. Anonymkode: 3e922...56a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Da får du heller si at han kan ha barnet på julaften om du kan være med. Syns synd på farmor som enda aldri har fått feire julaften med barnebarnet. Anonymkode: 1e500...629
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Grunner du ikke vil gå inn på her kan jo ikke vi uttale oss om.... Det vanlige er gjerne at barna er annenhver jul hos mor og far. Anonymkode: 8632d...2ec
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grunner du ikke vil gå inn på her kan jo ikke vi uttale oss om.... Det vanlige er gjerne at barna er annenhver jul hos mor og far. Anonymkode: 8632d...2ec Om du leser innlegget skikkelig så har bare far barnet noen timer hver uke å det er nok gode grunner til. Så å sende barnet alene til far på julaften er nok ikke så lurt. Anonymkode: 1e500...629
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du leser innlegget skikkelig så har bare far barnet noen timer hver uke å det er nok gode grunner til. Så å sende barnet alene til far på julaften er nok ikke så lurt. Anonymkode: 1e500...629 Jeg skjønner ikke hvorfor det alene skulle være en grunn. Om barnet ser far noen timer hver uke ser han jo far like mye som f.eks en bestemor eller en tante, og en 6-åring kan fint være et par dager i julen sammen med noen de kjenner såpass godt. Men jeg skjønner at det kanskje er en grunn til at gutten ikke overnatter hos far eller ikke er der hele helgen osv, men siden jeg ikke vet noe om grunnene til det og det eneste du spør om er hvordan dere gjør det, så svarer jeg at det er vanlig med annenhver jul hos mor og far. Anonymkode: 8632d...2ec
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor det alene skulle være en grunn. Om barnet ser far noen timer hver uke ser han jo far like mye som f.eks en bestemor eller en tante, og en 6-åring kan fint være et par dager i julen sammen med noen de kjenner såpass godt. Men jeg skjønner at det kanskje er en grunn til at gutten ikke overnatter hos far eller ikke er der hele helgen osv, men siden jeg ikke vet noe om grunnene til det og det eneste du spør om er hvordan dere gjør det, så svarer jeg at det er vanlig med annenhver jul hos mor og far. Anonymkode: 8632d...2ec Nå er ikke HI men regner med det er gode grunner til at det er bestemt at ikke barnet kan overnatte ja,da ville jeg ikke risikert at far ødelegger selveste julaften for barnet. Jeg hadde sagt at far kan ha barnet på julaften på en betingelse å det er at mor kan være med. Anonymkode: 1e500...629
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Jeg synes du kan svare som du har gjort, så kan han evt være den som tar initiativ til møte på FVK. Barnet mitt har også lite samvær, det er det en årak til. Samme hos dere, tenker jeg. Jada, for andre er det vanlig med jul annethvert år hos mor og far- det er ikke det vanlige her eller hos dere. Vær trygg i dine vurderinger av hva som er barnets beste 😊 Anonymkode: ff5d9...8d2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er ikke HI men regner med det er gode grunner til at det er bestemt at ikke barnet kan overnatte ja,da ville jeg ikke risikert at far ødelegger selveste julaften for barnet. Jeg hadde sagt at far kan ha barnet på julaften på en betingelse å det er at mor kan være med. Anonymkode: 1e500...629 Mener å huske hun som er HI her og at grunnen var at hun ikke ville at barnet skulle ha noe med stemor eller farmor å gjøre fordi de begge visstnok var klin gale. Anonymkode: c03f1...aa1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 Takk for svar er barnvernet som har sagt at han skal holdes unna Farmor og pappas samboer, begge har ikke noe grei fortid og samboer sliter ennå, eneste jeg ønsker og si om den saken. Han er velkommen og feire jul med oss, det sier foreldrene mine også,men da alene, men dette vil han ikke. og sønnen min er veldig sterkt knyttet til meg og min familie, så tror det ikke hadde blitt noe fin julaften for han da, veldig glad han har en far som stiller opp,men funker ikke med overnatting. ja Fvk må han bestille time selv. og er aboslutt ikke synd på farmor ,da dette må hun ta på egen kappe Anonymkode: ad9ec...905
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar er barnvernet som har sagt at han skal holdes unna Farmor og pappas samboer, begge har ikke noe grei fortid og samboer sliter ennå, eneste jeg ønsker og si om den saken. Han er velkommen og feire jul med oss, det sier foreldrene mine også,men da alene, men dette vil han ikke. og sønnen min er veldig sterkt knyttet til meg og min familie, så tror det ikke hadde blitt noe fin julaften for han da, veldig glad han har en far som stiller opp,men funker ikke med overnatting. ja Fvk må han bestille time selv. og er aboslutt ikke synd på farmor ,da dette må hun ta på egen kappe Anonymkode: ad9ec...905 Skjønner ikke helt hvorfor du vurderer det. Ville sagt til far at han som ellers selvfølgelig er hjertelig velkommen til å feire med dere, men med de begrunnelsene at bv har sagt de ikke skal være så mye med barnet ikke ønsker dette heller til jul. Om fvk sier noe annet så får du kanskje ikke gjort noe uten mye styr, men til og med da ville jeg tatt en tlf til bv før møtet for å ha litt støtte... men selvfølgelig kun hvis far bestiller denne timen. Ville ellers bare nekta Anonymkode: 3c33e...ed2
Annanym Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 Hva med å foreslå at du og gutten kan komme til far (der kanskje farmor også kan være med, viss dette lar seg gjøre?) og spise julegrøt, på formiddagen? Så kan det jo kanskje komme nisse med en gave eller to? Etterpå drar dere hjem (med eller uten far), og feirer jul hjemme?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke helt hvorfor du vurderer det. Ville sagt til far at han som ellers selvfølgelig er hjertelig velkommen til å feire med dere, men med de begrunnelsene at bv har sagt de ikke skal være så mye med barnet ikke ønsker dette heller til jul. Om fvk sier noe annet så får du kanskje ikke gjort noe uten mye styr, men til og med da ville jeg tatt en tlf til bv før møtet for å ha litt støtte... men selvfølgelig kun hvis far bestiller denne timen. Ville ellers bare nekta Anonymkode: 3c33e...ed2 kommer selvsagt og si nei forsatt, men sjelden fvk går i mot bv abefalinger Anonymkode: ad9ec...905
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #14 Skrevet 2. april 2018 4 minutter siden, Annanym skrev: Hva med å foreslå at du og gutten kan komme til far (der kanskje farmor også kan være med, viss dette lar seg gjøre?) og spise julegrøt, på formiddagen? Så kan det jo kanskje komme nisse med en gave eller to? Etterpå drar dere hjem (med eller uten far), og feirer jul hjemme? det var ikke så dum ide,men da blir det meg ,barnet og faren bare, ingen andre Anonymkode: ad9ec...905
Annanym Skrevet 2. april 2018 #15 Skrevet 2. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: det var ikke så dum ide,men da blir det meg ,barnet og faren bare, ingen andre Anonymkode: ad9ec...905 I forhold til om farmor bør være der eller ei, er du den som vet best😊. Ønsker deg lykke til, og god jul når den tid kommer😉
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, Annanym skrev: I forhold til om farmor bør være der eller ei, er du den som vet best😊. Ønsker deg lykke til, og god jul når den tid kommer😉 Takk for det Anonymkode: ad9ec...905
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 Hvor skade kan farmor gjøre EN kveld når du er tilstede å passer på? Du virker veldog overhysterisk! Akkurat på en dag som julaften bør farmor få feire med med barnet mens du er tilstede. Anonymkode: 1e500...629
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #18 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor skade kan farmor gjøre EN kveld når du er tilstede å passer på? Du virker veldog overhysterisk! Akkurat på en dag som julaften bør farmor få feire med med barnet mens du er tilstede. Anonymkode: 1e500...629 La oss si at farmor mishandlet/misbrukte sønnen sin i oppveksten, er det god nok grunn? Det er da mange grunner til å holde mennesker unna! Ikke HI Anonymkode: dcb27...0cc
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #19 Skrevet 2. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor skade kan farmor gjøre EN kveld når du er tilstede å passer på? Du virker veldog overhysterisk! Akkurat på en dag som julaften bør farmor få feire med med barnet mens du er tilstede. Anonymkode: 1e500...629 da får jeg heller være overhysterisk, du vet ingenting om dette Anonymkode: ad9ec...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå