Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Gutten min ble 12 år i går, og han skal feire med kamerater til lørdag som kommer,den 7, vi har fått svar fra 4 og ikke de 2 siste, vi ba om svar senest mandag,da vi må bestille bursdagen imorgen, kan jeg sende mld til de som ikke har svart,eller skal jeg la være, sto i kortet at jeg ønsker beskjed uansett om de kom eller ikke. De skal bowle, laserworld og spise pizza, og var max 6 som måtte være med,men nå er de jo bare 5, så tenkte hvis de 2 siste ikke kommer eller svarer, så kan lillebroren på 8 være med, så blir de riktig antall, synes du det er fint eller bør jeg sende mld til de 2 andre først? lillebror vet ingenting ennå, han kommer fra faren i morgen,men storebroren synes det er greit Anonymkode: 51884...ab0
Superdolly Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Hvis du har svarfrist i morgen så venter du til i morgen med å etterlyse svar.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Vent til imorgen ettermiddag med å etterlyse svar:) Anonymkode: b0760...a37
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Som de andre skriver så om svarfristen er i morgen så purrer du ikke svar før i morgen litt utpå dagen. Anonymkode: 31d61...241
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Du skriver som BW/februarprins, så regner med du er ute med nok en tulletråd. Er du henne har du ingen gutt på 12. Du har hatt mange tråder om navn til kommende barn osv, men selv sagt at du er sterilisert. Du ble jo til og med tatt på fersken i en av navnetrådene der du skrev under som hi, men glemte å huke av på anonymknappen. Er det ikke på tide å gi seg nå? Gi deg gjerne med "hysterisk"-svarene dine i tillegg. Det er liksom bare ikke morsomt. Du burde vite det, du som sier du har en iq på 180. Anonymkode: c4161...1f9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Takk for alle svar. jeg må bestille i morgen tidlig kl 11 siden det er bursdag,men sender mld i morgen kl 10 da, og svarer de ikke før 11 før lillebror være med. takk for all hjelp Anonymkode: 51884...ab0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Men altså da maser du på svar før du egentlig kan mase på svar. Du skulle ha bedt om svar i løpet av idag om du har tenkt purre imorra... Anonymkode: 6e37f...248
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for alle svar. jeg må bestille i morgen tidlig kl 11 siden det er bursdag,men sender mld i morgen kl 10 da, og svarer de ikke før 11 før lillebror være med. takk for all hjelp Anonymkode: 51884...ab0 Altså . Bestill til 6-8 stk. De vet at noen ikke dukker opp osv . Og lillebror må vel ikke vite om han skal være med i morgen 😅 Ta han med lørdag hvis det kun er 5 stk Anonymkode: 68b8f...6ce
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for alle svar. jeg må bestille i morgen tidlig kl 11 siden det er bursdag,men sender mld i morgen kl 10 da, og svarer de ikke før 11 før lillebror være med. takk for all hjelp Anonymkode: 51884...ab0 I morgen? Andre påskedag? Tviler. Anonymkode: 2612f...acd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Gutten min ble 12 år i går, og han skal feire med kamerater til lørdag som kommer,den 7, vi har fått svar fra 4 og ikke de 2 siste, vi ba om svar senest mandag,da vi må bestille bursdagen imorgen, kan jeg sende mld til de som ikke har svart,eller skal jeg la være, sto i kortet at jeg ønsker beskjed uansett om de kom eller ikke. De skal bowle, laserworld og spise pizza, og var max 6 som måtte være med,men nå er de jo bare 5, så tenkte hvis de 2 siste ikke kommer eller svarer, så kan lillebroren på 8 være med, så blir de riktig antall, synes du det er fint eller bør jeg sende mld til de 2 andre først? lillebror vet ingenting ennå, han kommer fra faren i morgen,men storebroren synes det er greit Anonymkode: 51884...ab0 Herregud, jeg blir svimmel. Klarte ikke lese alt. Hvis du ikke har punktum eller avsnitt i invitasjonene dine heller, så ville ikke jeg heller ha sendt svar. Anonymkode: 37827...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå