Gå til innhold

Noen som er allergisk mot vegg til vegg tepper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever at jeg blir tett i nesen og hovner opp i øynene hvis jeg er på visse steder. Og jeg lurer på om fellesnevner kan være vegg til vegg tepper.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 03f3a...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg hater vegg til vegg-tepper. Jeg får spader av tanken på all møkka som er tråkka ned i slike tepper. 

Anonymkode: f209e...d6c

Skrevet

Jeg trodde det var omvendt jeg?

Vet det ble frarådet tepper når man har støvallergi for noen tiår siden, for da var det lettere å gjøre rent. Men så fant de ut at det var mye mindre støv i luften når man hadde teppe på gulvet, for da samlet støvet seg i teppet?

Anonymkode: b08ce...05b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde det var omvendt jeg?

Vet det ble frarådet tepper når man har støvallergi for noen tiår siden, for da var det lettere å gjøre rent. Men så fant de ut at det var mye mindre støv i luften når man hadde teppe på gulvet, for da samlet støvet seg i teppet?

Anonymkode: b08ce...05b

Jeg aner ikke.. jeg bare merker at når jeg er disse stedene og sover i rom med vegg til vegg tepper så blir jeg helt tett og øynene blir hovne og rennende.  

HI

Anonymkode: 03f3a...4ff

Skrevet

Vi la teppe på soverommet fordi mannen har støvallergi. Han ble mye mindre plaget etter dette.

MEN, vi er nøye med støvsuging, og det er ikke noe dritt i teppet. Teppe i oppholdsrom der folk fra umøblerte hjem går med sko, og der unger griser med mat orker jeg ikke tanken på engang..

Anonymkode: a6917...282

Skrevet

Jeg blir også tett og får hovne øyne når jeg sover i rom med slike tepper.

Anonymkode: 51c18...fcf

Skrevet

Jeg er allergisk mot hund og katt og der holder det ikke med støvsuging av vegg-til-vegg-teppet. Reagerer veldig hos folk som har kombinasjonen dyr+vegg-til-vegg.

Anonymkode: f6c8e...15f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...