Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Jeg opplever at jeg blir tett i nesen og hovner opp i øynene hvis jeg er på visse steder. Og jeg lurer på om fellesnevner kan være vegg til vegg tepper. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 03f3a...4ff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Jepp, jeg hater vegg til vegg-tepper. Jeg får spader av tanken på all møkka som er tråkka ned i slike tepper. Anonymkode: f209e...d6c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Jeg trodde det var omvendt jeg? Vet det ble frarådet tepper når man har støvallergi for noen tiår siden, for da var det lettere å gjøre rent. Men så fant de ut at det var mye mindre støv i luften når man hadde teppe på gulvet, for da samlet støvet seg i teppet? Anonymkode: b08ce...05b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trodde det var omvendt jeg? Vet det ble frarådet tepper når man har støvallergi for noen tiår siden, for da var det lettere å gjøre rent. Men så fant de ut at det var mye mindre støv i luften når man hadde teppe på gulvet, for da samlet støvet seg i teppet? Anonymkode: b08ce...05b Jeg aner ikke.. jeg bare merker at når jeg er disse stedene og sover i rom med vegg til vegg tepper så blir jeg helt tett og øynene blir hovne og rennende. HI Anonymkode: 03f3a...4ff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Vi la teppe på soverommet fordi mannen har støvallergi. Han ble mye mindre plaget etter dette. MEN, vi er nøye med støvsuging, og det er ikke noe dritt i teppet. Teppe i oppholdsrom der folk fra umøblerte hjem går med sko, og der unger griser med mat orker jeg ikke tanken på engang.. Anonymkode: a6917...282
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Jeg blir også tett og får hovne øyne når jeg sover i rom med slike tepper. Anonymkode: 51c18...fcf
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Jeg er allergisk mot hund og katt og der holder det ikke med støvsuging av vegg-til-vegg-teppet. Reagerer veldig hos folk som har kombinasjonen dyr+vegg-til-vegg. Anonymkode: f6c8e...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå