Gå til innhold

Kul stil til 14- åring ? Klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har det vært hettegensere med print og "Street wear" som har vært tingen. Men han har lyst å dempe dette og bli litt stiligere. Skjorte og genser er ikke det han er ute etter, men noe annet litt kult for en gutt på 14.  

Noen tips ? Han har ikke noen tips til butikker/konkrete plagg  selv, og kler seg stort sett i det jeg kjøper. 

Noen med link til kul stil for en 14 åring? 

Jeg liker Samsøe, men han drukner i minste herrestr enda så det må bli baren/ungdomsklær. 

Anonymkode: 58577...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desigual har råkule klær! 

Anonymkode: 21da7...3ea

Skrevet

Min fjortis er fotballgutt, og går i de råstilige select-buksene🙄 Ellers er det jeans og langermede t-trøyer (alt fra HM til polosport) som gjelder, gjerne med hettejakke over. 

Anonymkode: c7833...778

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Desigual har råkule klær! 

Anonymkode: 21da7...3ea

HI her. 

Takk for tips, men han har som nevnt lyst å dempe stilen litt. Da er jo desigual det motsatte.... 

Anonymkode: 58577...92b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min sønn liker denne stilen, mye gant fortiden,men han sparer selv, jeg kjøper ikke så dyrt uten om bursdag og jul. han er 15 i juli

https://www.google.no/search?q=gant&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=zgV8PdfS3Xy5lM%3A%2CQSmyOB_FY8GOFM%2C_&usg=__881mbHdqD-lEbJQOgkw5zvkwwF8%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiRi_W80JjaAhWmNpoKHVfACaMQ_h0I6gEwFA#imgrc=jssAHVGWcnysPM:

Anonymkode: b58e8...6f6

Gant har hatt 40-50 % på fjorårets kolleksjon en stund nå, sjekk gant.no og se om det fremdeles er salg der. 

Anonymkode: ede5f...5d3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gant har hatt 40-50 % på fjorårets kolleksjon en stund nå, sjekk gant.no og se om det fremdeles er salg der. 

Anonymkode: ede5f...5d3

takk for tips :)

Anonymkode: b58e8...6f6

Skrevet

På Zalando har de bra utvalg, og mange merker. Så bare gå inn der og se på gensere. Her velger min 10 år gamle sønn, selv hvilke klær han skal gå med. Vi kjøper mye på Zalando, og da ser han sammen med meg, og velger det han liker.

Anonymkode: 259bc...2cc

Skrevet

Her går 14-åringen stort sett i klær fra Pull and bear.

https://www.pullandbear.com/m/se/

Vet ikke om noen sender til Norge, og jeg bor utenlands, men kule og rimelige klær hvertfall.

Anonymkode: e828d...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...