Gå til innhold

Bo i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen her som har flyttet til Sverige nylig eller som er svensker her? Lurer på litt div ☺️

Anonymkode: be72e...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt på å flytte til Sverige med det første, i hvert fall ikke med all den kokogalskapen som befinner seg der for øyeblikket.

Anonymkode: 1a782...7db

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke tenkt på å flytte til Sverige med det første, i hvert fall ikke med all den kokogalskapen som befinner seg der for øyeblikket.

I så fall kan du jo bare la være? HI ville stille spørsmål til noen som noe i Sverige, vin inviterte ikke deg personlig til å flytte dit sammen med henne.

Anonymkode: f1aa7...a07

Skrevet

Jeg vurderer å flytte til Sverige.

Stockholm. Det eneste som jeg er usikker på er hvor lett det er å få leid leilighet der. Stockholm er dyrt, har ikke råd til å kjøpe noe der. Det er vissnok ventelister på å leie leilighet der, og den lista er lang. Jeg må ikke bo i selve staden, kan tenke meg helt til Basta eller Haningen. Jeg liker Hanningen best.

Anonymkode: 7c0d6...652

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

I så fall kan du jo bare la være? HI ville stille spørsmål til noen som noe i Sverige, vin inviterte ikke deg personlig til å flytte dit sammen med henne.

Det var en advarsel.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var en advarsel.

Som ingen ba om.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som ingen ba om.

Man ber vel teknisk sett ikke om advarsler.

Skrevet

Det er bare å skrive på PM om det er noe du lurer på om det å bo i Sverige. Jeg bor ikke i en av de største byene og kjenner ikke eiendomsmarkedet der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...