Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Hei, noen her som har flyttet til Sverige nylig eller som er svensker her? Lurer på litt div ☺️ Anonymkode: be72e...4f0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Jeg hadde ikke tenkt på å flytte til Sverige med det første, i hvert fall ikke med all den kokogalskapen som befinner seg der for øyeblikket. Anonymkode: 1a782...7db
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke tenkt på å flytte til Sverige med det første, i hvert fall ikke med all den kokogalskapen som befinner seg der for øyeblikket. Anonymkode: 1a782...7db I så fall kan du jo bare la være? HI ville stille spørsmål til noen som noe i Sverige, vin inviterte ikke deg personlig til å flytte dit sammen med henne. Anonymkode: f1aa7...a07
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Jeg vurderer å flytte til Sverige. Stockholm. Det eneste som jeg er usikker på er hvor lett det er å få leid leilighet der. Stockholm er dyrt, har ikke råd til å kjøpe noe der. Det er vissnok ventelister på å leie leilighet der, og den lista er lang. Jeg må ikke bo i selve staden, kan tenke meg helt til Basta eller Haningen. Jeg liker Hanningen best. Anonymkode: 7c0d6...652
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: I så fall kan du jo bare la være? HI ville stille spørsmål til noen som noe i Sverige, vin inviterte ikke deg personlig til å flytte dit sammen med henne. Anonymkode: f1aa7...a07 Det var en advarsel. Anonymkode: 1a782...7db
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var en advarsel. Anonymkode: 1a782...7db Som ingen ba om. Anonymkode: f1aa7...a07
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Som ingen ba om. Anonymkode: f1aa7...a07 Man ber vel teknisk sett ikke om advarsler. Anonymkode: 1a782...7db
Ostehviskeren Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 Det er bare å skrive på PM om det er noe du lurer på om det å bo i Sverige. Jeg bor ikke i en av de største byene og kjenner ikke eiendomsmarkedet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå