Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Jeg blir helt utslitt av datteren min på 6 år om dagen. Hver dag er en kamp for tiden. Hun lyver om ting, gjør ikke som hun får beskjed om, men gjør alt annet. Begynner å hylgråte om hun ikke får vilja si eller lov til ting. Nå satt jeg å så på tv hvor hun kommer å tar fjernkontrollen og skal begynne å se på andre ting. Hun får beskjed om at hun ikke får lov til å bare ta ting når andre holder på med det, hvor hun da tramper opp på rommet sitt å smeller igjen døren. Det er krangling hver dag. Vi kan ha det kjempe fint og kose oss, men plutselig skrur hun på en bryter Er det den trassalder eller hva skjer? Jeg kjenner ikke igjen mitt eget barn for tiden! Hun blir ikke mobbet eller noe på skolen så har ikke noe med det å gjøre Anonymkode: b0a39...1c9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Periodevis helt likt her. Nå er hun åtte. Virker ikke å gi seg. Mye drama og furting om livet går henne i mot. Lyver ikke mye men hender, når hun blir tatt i det så bare nekter hun til hun blir blå. Jeg blir seriøst gal av dette. 😳 Anonymkode: 9df6f...17d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #3 Skrevet 31. mars 2018 Slitsomt, men det er vel bare å forsøke å beholde roen så godt en kan. Har tre barn, et av dem har en slik personlighet. Mye vilje og lederskap. Må lære dem å ikke overkjøre andre, mao. holde på et nei hvis det nei som er riktig svar, uansett hvor mye drama hun orker å produsere. Kan klikke i vinkel noen ganger altså... alt skal diskuteres, alle beslutninger må opp til gjenkamp. SELV om vi er konsekvente der vi mener nei. Anonymkode: 0e313...a86
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #4 Skrevet 31. mars 2018 hørt at 6 år trassen er den verste Anonymkode: 8e261...36c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #5 Skrevet 31. mars 2018 Uff.. Her er 2.5 åringen i full blomst på «trassen». Prøver å tenke at det er fint hun øver på selvstendigheten og har meninger og vil klare alt selv og bestemme. Men kjenner det er utfordrende!! 😂 Anonymkode: ed057...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå