Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Hvert år, fra barna var små, så har vi vært på påskeeggjakt. Litt forskjellig fra år til år, men noe ala tampen brenner, skattekart, hint på hint, rebus osv. Jeg har i alle år trodd at dette har vært kjempegøy Når er barna så store at i år kjøpte jeg en pose med godteri til hver av de og en til meg selv, la det i egget og så ga jeg de bare påskeegget etter deres ønske (17, 15, 10 og 9 år). Da jeg tok frem eggene i dag etter frokost, var det bare 4 egg der. Hvor ar mitt??!! Jeg har nå løst rebus, lett via hint, lekt tampen brenner og alt mulig fordi jeg er så desperat etter godteri og eldstemann er en sabla morroklump! GOD PÅSKE Anonymkode: 451f9...e2c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #4 Skrevet 31. mars 2018 "Takk for sist, mamma!" Anonymkode: 38379...771
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 14 timer siden, Polly-Esther skrev: Du har kule unger, da 😂 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Ha-ha... herlig Anonymkode: 4aa2e...0f9 Kjente litt på at det faktisk IKKE er så gøy med alle disse «Finn påskeegg- lekene» som jeg trodde. Og eldstemann har litt mer innflytelse på søsken enn jeg tenkte😂 Anonymkode: 451f9...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå