Gå til innhold

Hvor mye veier jeg? (Bilde)


Anbefalte innlegg

Skrevet

image.jpg

Anonymkode: a434d...a23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke vekt??? 

Anonymkode: a2b4a...0f0

Skrevet

Ville tippet 80-90 kg siden du ser nogenlunde høy ut.

Anonymkode: 0dbb8...518

Skrevet

80?

Anonymkode: d1486...1ea

Skrevet

90

Anonymkode: af996...637

Skrevet

Hvor høy er du? Du har omtrent lik kropp som meg, så hvis du eg under 1.65, vil jeg gjette ca 70 kg.. 

Anonymkode: ceecb...aee

Skrevet

150?

Anonymkode: b6708...e7e

Skrevet

Du må jo si hvor høy du er, men jeg anslår du er 160 cm høy og veier 75 kg

Anonymkode: 0ee62...ea9

Skrevet

Utifra min egen høyde (170) vil jeg tippe 78 kg. Du er som meg: du har "litt ekstra", men ikke direkte tykk.

Anonymkode: e128e...9d3

Skrevet

Skal vi først tippe så må du jo oppgi høyden din, Hi, ellers har det ingen hensikt...

Anonymkode: b74e9...832

Skrevet

85-90, utgangspunkt at du er 170 høy. 

Anonymkode: 6bbbe...183

Skrevet

Ser ganske høy ut - 1.75 (+). Anslår ut fra den høyden 85 kg

Anonymkode: b4e83...df0

Skrevet

Om du er like høy som meg, 174 cm, tipper jeg 85 kg 

Anonymkode: 461a0...d9a

Skrevet

Hvis du er ca 170 cm høy tipper jeg 80 kg

Anonymkode: a4ac4...834

Skrevet

Syns dere er ganske gode til å gjette! 

Jeg er 172 høy og veier 90 kg. Planlegger å ta av litt, men hvis jeg altså ser på Grete Roedes BMI-kalkulator må jeg ned under 74 kg for å bli normalvektig.

Hva tenker dere - er det passe å miste 17 kg? Eller bør jeg sikte på 20? Eller stoppe ved 10? 

Anonymkode: a434d...a23

Skrevet

det kommer helt an på hva du trives med. Personlig liker jeg å være normalvektig, så ville valgt 20-25 kilo ned. 

Lykke til uansett hva du velger, det viktigste er at du har den kroppen du trives med

Anonymkode: b5175...303

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Syns dere er ganske gode til å gjette! 

Jeg er 172 høy og veier 90 kg. Planlegger å ta av litt, men hvis jeg altså ser på Grete Roedes BMI-kalkulator må jeg ned under 74 kg for å bli normalvektig.

Hva tenker dere - er det passe å miste 17 kg? Eller bør jeg sikte på 20? Eller stoppe ved 10? 

Anonymkode: a434d...a23

Vi er omtrent like, jeg er 174 cm og 89 kg.

Min match-vekt er 65-68 kg, men jeg har litt mer eplefasong enn deg. Du ser ganske smal ut rundt midjen og da kan du fint veie litt mer enn meg som får "muffintop" så fort jeg passerer 70 kg.

Jeg har vært oppe i 97 kg, så er på vei nedover. Jeg setter meg små mål, første mål var å komme under 90, neste mål er å komme under 85, altså 5 og 5 kg.

Det er nå 9 år siden jeg var under 70 kg, da datteren min ble født for 9 år siden veide jeg 72 kg da jeg kom hjem fra sykehuset (veide 68 da jeg ble gravid) og siden har det bare gått oppover. Nå må jeg ned igjen.

Det kan godt hende jeg aldri kommer under 70 igjen, kanskje føler jeg meg fornøyd med meg selv og livet, mengde mat jeg kan spise osv når jeg når 75.... Vi får se.

Jeg har som mål å komme meg ned på bmi som normalvektig, det er vel for meg 72-74 kg eller noe sånt, så ser jeg da om jeg vil ytterligere ned eller om jeg synes det er helt greit å  ha litt "å gå på" nå som jeg har passert 40 år.

Anonymkode: 461a0...d9a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syns dere er ganske gode til å gjette! 

Jeg er 172 høy og veier 90 kg. Planlegger å ta av litt, men hvis jeg altså ser på Grete Roedes BMI-kalkulator må jeg ned under 74 kg for å bli normalvektig.

Hva tenker dere - er det passe å miste 17 kg? Eller bør jeg sikte på 20? Eller stoppe ved 10? 

Anonymkode: a434d...a23

Er ikke det best å vurdere underveis i prosessen...? 

Anonymkode: c1e2f...dfc

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det best å vurdere underveis i prosessen...? 

Anonymkode: c1e2f...dfc

Jo, der har du et poeng.

Anonymkode: a434d...a23

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi er omtrent like, jeg er 174 cm og 89 kg.

Min match-vekt er 65-68 kg, men jeg har litt mer eplefasong enn deg. Du ser ganske smal ut rundt midjen og da kan du fint veie litt mer enn meg som får "muffintop" så fort jeg passerer 70 kg.

Jeg har vært oppe i 97 kg, så er på vei nedover. Jeg setter meg små mål, første mål var å komme under 90, neste mål er å komme under 85, altså 5 og 5 kg.

Det er nå 9 år siden jeg var under 70 kg, da datteren min ble født for 9 år siden veide jeg 72 kg da jeg kom hjem fra sykehuset (veide 68 da jeg ble gravid) og siden har det bare gått oppover. Nå må jeg ned igjen.

Det kan godt hende jeg aldri kommer under 70 igjen, kanskje føler jeg meg fornøyd med meg selv og livet, mengde mat jeg kan spise osv når jeg når 75.... Vi får se.

Jeg har som mål å komme meg ned på bmi som normalvektig, det er vel for meg 72-74 kg eller noe sånt, så ser jeg da om jeg vil ytterligere ned eller om jeg synes det er helt greit å  ha litt "å gå på" nå som jeg har passert 40 år.

Anonymkode: 461a0...d9a

Huff, jeg husker ikke sist jeg var under 70 kg. Sikkert 8 år siden.

Anonymkode: a434d...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...