Gå til innhold

Skremmende hendelse ved Sognsvann i februar

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert ikke halvparte så skremmende som hendelsen på Langesund Fjordhotell! :D:D:D

Anonymkode: 90f24...4c7

Hva skjedde der?

Anonymkode: bd7a3...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen større risiko på Sogn enn andre steder. Vi bor på Oslo vest og hvert år er det 4-5 lokke episoder i området her. Det foregår noe over alt. Hvis du skal flytte til et område fritt for kriminalitet ønsker jeg deg lykke til med å finne det. 

Anonymkode: a65f0...70b

Jeg vil absolutt si at det er mer kriminalitet på Sognsvann enn andre steder.

Og så er det forskjell på kriminaliteten. På Sognsvann er den tilfeldig. Det er folk som har sex i biler, mer eller mindre lovlige teltleirer og diverse ubehagelige/farlige greier. Det er jo blitt en plass for rekreasjon for nesten hele Oslos befolkning, det er blitt en samlingsplass for alt mulig rart.

På østkanten blir folk skutt og banket opp, men det er jo av folk de på en eller annen måte kjenner til. Krangel mellom gjenger og ungdommer. Det råker liksom ikke vanlig folk på samme måten. 

Anonymkode: 7c319...207

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nordlendinger i Oslo ja.

Anonymkode: 7e0cd...936

Ja, "bill.mrk. Nordlendinger uønsket" er jo høyst tidsmessig. Ta deg et glass portvin og sleng av deg knappestøvlene, det trenger du nå.

Anonymkode: 20d90...da4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Godt mulig. Jeg husker ikke så nøye. Kidnappet med bil ble hun i hvertfall selv om det muligens ikke var planlagt. 

Anonymkode: 0422f...e77

Og dermed syns du saken har noen likhetstrekk med den nyhetssaken som siteres i hovedinnlegget? 

Skrevet

Og en tilleggskommentar til hun som sier de har 4-5 lokkeepisoder hvert år, og ikke mer kriminalitet enn andre steder. Her har vi ikke 4-5 lokkeepisoder i året. Vi har bodd på Nesodden i 6 år nå og jeg har ikke hørt om en eneste en på de årene. 4-5 stk. det er jo dritnoya. Jeg hadde ikke villet bo et sånt sted...

Skrevet

Husker jeg satt på toget, og mannen på skrått bak meg dro laksen. Jeg flyttet meg. Han kom etter og gjorde det igjen. Fikk sagt i fra til en ansatt . Så.. Ikke ta toget. 

Anonymkode: 73375...84c

Skrevet

Jeg bor rett ved Sognsvann, det er et veldig trygt område. Man kan råke ut for gærninger overalt, men jeg har virkelig ingen problemer med å gå alene i området til alle døgnets tider. Velkommen til bydelen! Du kommer garantert til å trives.

Anonymkode: e38a3...117

Skrevet

Hva skjedde der?

En gammel tråd her på dib. Google og du vil mest sannsynlig finne 🙂

Anonymkode: c4cd3...9c8

Skrevet

Og en tilleggskommentar til hun som sier de har 4-5 lokkeepisoder hvert år, og ikke mer kriminalitet enn andre steder. Her har vi ikke 4-5 lokkeepisoder i året. Vi har bodd på Nesodden i 6 år nå og jeg har ikke hørt om en eneste en på de årene. 4-5 stk. det er jo dritnoya. Jeg hadde ikke villet bo et sånt sted...

På Nesodden har dere jo vaksinerte steinerfolk. Det er mye skumlere😉.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uvaksinerte vel?

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor rett ved Sognsvann, det er et veldig trygt område. Man kan råke ut for gærninger overalt, men jeg har virkelig ingen problemer med å gå alene i området til alle døgnets tider. Velkommen til bydelen! Du kommer garantert til å trives.

Anonymkode: e38a3...117

Hvor lenge har du bodd der?

Takk 😊 Er veldig spent på å flytte til Sogn. HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har du bodd der?

Takk 😊 Er veldig spent på å flytte til Sogn. HI

Bare ikke bli myrdet nå da. Midt i storbyjungelens glefsende kjeft av narkodealere, voldtektsmenn, ranere, gangstere og psykopatiske mordere.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare ikke bli myrdet nå da. Midt i storbyjungelens glefsende kjeft av narkodealere, voldtektsmenn, ranere, gangstere og psykopatiske mordere.

Litt for rå humor etter min smak 😅

Skrevet
På 31.3.2018 den 11.32, Anonym bruker skrev:

https://www.tv2.no/a/9688041/

Nå vet jeg at dette skjedde i februar, men likevel skremmer det meg da vi skal flytte til Sogn. Har dere inntrykk av at det er utrygt å gå på tur i området Sognsvann? 

Spesielt skremmende er det at dette skjedde på formiddagen. Samme tidspunkt som vi bruker å være på tur.

Bli på bøgda, du. Da er sjansen nemlig mye større for at du allerede er kjent med og gjerne i slekt med drapsmannen, voldtektsmannen og den pedofile treneren på lilleputtlaget.

Skrevet
57 minutter siden, sug lut skrev:

Bli på bøgda, du. Da er sjansen nemlig mye større for at du allerede er kjent med og gjerne i slekt med drapsmannen, voldtektsmannen og den pedofile treneren på lilleputtlaget.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte 😂

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha, ja, det er sant 😁 Men nå er vaksinedekningen her ute gått fra å være landets laveste til landets høyeste, takket være mediestyret som var. Så nå er det trygt å bo her også. Og helt ærlig, heller meslinger enn bak-i-kassebil-voldtekt. Sånn hvis jeg må velge altså 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...