Gå til innhold

hva synes dere om navnet Caspian?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere navnet er fint?

Anonymkode: 6c4f7...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det korte svaret er nei, det syns jeg ikke er fint. Så lenge ungen ikke er prins i Narnia, så er de fleste andre navn finere.

 

Anonymkode: 40999...a0b

Skrevet

synes det høres ut som ett oppdiktet navn jeg,så ble bare nygjerrig på hva andre syns om navnet. Er vel ganske tydlig at det ikke er mitt barn som heter det :P

Anonymkode: 6c4f7...8d8

Skrevet

Det passer kun til prinsen av Narnia, og ingen annen. 

Kasper er et bra navn. 

Anonymkode: de742...db7

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

synes det høres ut som ett oppdiktet navn jeg,så ble bare nygjerrig på hva andre syns om navnet. Er vel ganske tydlig at det ikke er mitt barn som heter det :P

Anonymkode: 6c4f7...8d8

Det ER jo oppdiktet. På linje med Ronja, Pippilotta og Willy Wonka.

Anonymkode: 9c265...95a

Skrevet

Det blir et nei, fra meg.

Anonymkode: fabe7...497

Skrevet

Aslan er finere.

Anonymkode: df3b2...400

Skrevet

Niks. 

Anonymkode: 0eb66...e4f

Skrevet

Ganske pent. Men vil ikke bruke navn på barna mine som assosieres veldig kraftig med en bestemt film/bok.

Anonymkode: ca9e2...d92

Skrevet

På en prins i eventyrland, ja. 

På en unge, nei 

Vet om en papegøye som heter det da, det er greit synes jeg. Men ville aldri kalt en unge for det 

Anonymkode: cf9cb...1f2

Skrevet

Nei

Anonymkode: b3584...cd4

Skrevet

Nei det .... nei !

Anonymkode: 3d6d3...748

Skrevet

Er Nicklas finere navn? :P

Anonymkode: 6c4f7...8d8

Skrevet

Synes Caspian er ganske kult :) kjenner en liten gutt på 2 som heter det

men Nicklas er mye finere :)

Skrevet

Jeg synes det er nydelig! Jeg ønsket at sønnen vår skulle hete dette, men jeg og pappaen ble dessverre ikke enige:-/ (nå er sønnen vår 5 år og for meg er han fortsatt en liten Caspian)

Anonymkode: e648f...e1f

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er nydelig! Jeg ønsket at sønnen vår skulle hete dette, men jeg og pappaen ble dessverre ikke enige:-/ (nå er sønnen vår 5 år og for meg er han fortsatt en liten Caspian)

Anonymkode: e648f...e1f

Ser du for deg bankdirektør Caspian? Politimannen Caspian? Eller bikeren Caspian med vom, fullskjegg og skinnvest?  Eller den lille søte snuskerusken til mamma? 

Anonymkode: 0eb66...e4f

Skrevet

Jeg syns det er fint jeg. Det andre du skrev senere i tråden er også fint. 

Anonymkode: ff4d0...5ae

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er Nicklas finere navn? :P

Anonymkode: 6c4f7...8d8

Niklas, i så fall. Hva skal du med både c og k? 

Anonymkode: de742...db7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er Nicklas finere navn? :P

Anonymkode: 6c4f7...8d8

Niklas er kjempefint (men noen c er det ikke bruk for der)

Anonymkode: cf9cb...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...