Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Syns dere navnet er fint? Anonymkode: 6c4f7...8d8
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 Det korte svaret er nei, det syns jeg ikke er fint. Så lenge ungen ikke er prins i Narnia, så er de fleste andre navn finere. Anonymkode: 40999...a0b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 synes det høres ut som ett oppdiktet navn jeg,så ble bare nygjerrig på hva andre syns om navnet. Er vel ganske tydlig at det ikke er mitt barn som heter det Anonymkode: 6c4f7...8d8
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Det passer kun til prinsen av Narnia, og ingen annen. Kasper er et bra navn. Anonymkode: de742...db7
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: synes det høres ut som ett oppdiktet navn jeg,så ble bare nygjerrig på hva andre syns om navnet. Er vel ganske tydlig at det ikke er mitt barn som heter det Anonymkode: 6c4f7...8d8 Det ER jo oppdiktet. På linje med Ronja, Pippilotta og Willy Wonka. Anonymkode: 9c265...95a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 Det blir et nei, fra meg. Anonymkode: fabe7...497
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #7 Skrevet 30. mars 2018 Aslan er finere. Anonymkode: df3b2...400
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #9 Skrevet 31. mars 2018 Ganske pent. Men vil ikke bruke navn på barna mine som assosieres veldig kraftig med en bestemt film/bok. Anonymkode: ca9e2...d92
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #10 Skrevet 31. mars 2018 På en prins i eventyrland, ja. På en unge, nei Vet om en papegøye som heter det da, det er greit synes jeg. Men ville aldri kalt en unge for det Anonymkode: cf9cb...1f2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #12 Skrevet 31. mars 2018 Nei det .... nei ! Anonymkode: 3d6d3...748
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #13 Skrevet 31. mars 2018 Er Nicklas finere navn? Anonymkode: 6c4f7...8d8
februarprins2013 Skrevet 31. mars 2018 #14 Skrevet 31. mars 2018 Synes Caspian er ganske kult kjenner en liten gutt på 2 som heter det men Nicklas er mye finere
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #15 Skrevet 31. mars 2018 Jeg synes det er nydelig! Jeg ønsket at sønnen vår skulle hete dette, men jeg og pappaen ble dessverre ikke enige:-/ (nå er sønnen vår 5 år og for meg er han fortsatt en liten Caspian) Anonymkode: e648f...e1f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #16 Skrevet 31. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er nydelig! Jeg ønsket at sønnen vår skulle hete dette, men jeg og pappaen ble dessverre ikke enige:-/ (nå er sønnen vår 5 år og for meg er han fortsatt en liten Caspian) Anonymkode: e648f...e1f Ser du for deg bankdirektør Caspian? Politimannen Caspian? Eller bikeren Caspian med vom, fullskjegg og skinnvest? Eller den lille søte snuskerusken til mamma? Anonymkode: 0eb66...e4f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #17 Skrevet 31. mars 2018 Jeg syns det er fint jeg. Det andre du skrev senere i tråden er også fint. Anonymkode: ff4d0...5ae
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #18 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er Nicklas finere navn? Anonymkode: 6c4f7...8d8 Niklas, i så fall. Hva skal du med både c og k? Anonymkode: de742...db7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #19 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er Nicklas finere navn? Anonymkode: 6c4f7...8d8 Niklas er kjempefint (men noen c er det ikke bruk for der) Anonymkode: cf9cb...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå