Gå til innhold

Sex og modning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi veldig lyst til å møte mageboeren vår.. Og lurer på om noen har erfaring med sex/sæd ift modning?!

Ja, babyen kommer når h*n er klar. Men vi vil gjerne prøve om dette kan sette fart på sakene :) Har hørt noe om at 3 utløsninger tilsvarer èn modningspille som man evt får ved igangsetting på sykehuset. Kan dette stemme? Vi kommer nok ikke til å ha sex 3 ganger ila en dag. Men om sæden er god smørning for å sette ting i sving, så kjører vi på :P Kos er det jo uansett.

Dokumentert effekt på modningsakupunktur og sæd (Har jeg hørt). Så sistnevnte er mest aktuelt :)) Håper noen har noen glad-historier å dele, hvor det FAKTISK ble baby, vannavgang eller god modning etter samleie. Og evt andre gode tips som fungerte for dere :D 

Og er det nok om vi har sex èn gang om dagen? Takk for svar og tips ;) 

Anonymkode: 8e0c8...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Ingen som har opplevd?!

Skrevet

Hadde sex minimum en gang pr dag hver fang jeg er gravid, og mot slutten kom han langt inne i meg og jeg lot det ligge litt inni der før jeg sto opp. 

Første gang tok jeg modningsakupunktur også på slutten. Andre gang rakk jeg ikke det, babyen ble født uke 38 (etter deilig sex, faktisk ;) ). Har hatt åpning fra ule 35 begge gangene, og moden fra uke 37/38 

Jeg har stor tro på at sæden (og orgasmene/oxytocin) gjorde jobben 😉👍

Anonymkode: cf741...405

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde sex minimum en gang pr dag hver fang jeg er gravid, og mot slutten kom han langt inne i meg og jeg lot det ligge litt inni der før jeg sto opp. 

Første gang tok jeg modningsakupunktur også på slutten. Andre gang rakk jeg ikke det, babyen ble født uke 38 (etter deilig sex, faktisk ;) ). Har hatt åpning fra ule 35 begge gangene, og moden fra uke 37/38 

Jeg har stor tro på at sæden (og orgasmene/oxytocin) gjorde jobben 😉👍

Sex hver dag hele svangerskapet? Nice!!

Jeg har jo ingen anelse om jeg har åpning eller er moden?! Ingen jordmødre som har sjekket det på meg.... 🤔 Men jeg er også ganske overbevist om at sæd har noe å si! (Når man er moden, selvsagt)

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sex hver dag hele svangerskapet? Nice!!

Jeg har jo ingen anelse om jeg har åpning eller er moden?! Ingen jordmødre som har sjekket det på meg.... 🤔 Men jeg er også ganske overbevist om at sæd har noe å si! (Når man er moden, selvsagt)

Jeg er aldri så kåt, eller får så gode orgasmer, som når jeg er gravid 😂 Fra sånn rundt uke 10-15 er jeg nymfoman 🙈😅

Skrevet

Dette med å ha sex tror jeg faktisk virker, og er til og med et råd som mange jordmødre gir. Jeg fikk høre det med vår første. Sæd inneholder samme virkestoff som du får på sykehuset for å myke opp livmorhalsen, og sex tre ganger etter hverandre med sædutløsning har effekt for å få i gang fødselsprossesen. 

Anonymkode: 89d61...82e

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette med å ha sex tror jeg faktisk virker, og er til og med et råd som mange jordmødre gir. Jeg fikk høre det med vår første. Sæd inneholder samme virkestoff som du får på sykehuset for å myke opp livmorhalsen, og sex tre ganger etter hverandre med sædutløsning har effekt for å få i gang fødselsprossesen. 

3 ganger er litt i meste laget🤪 Skulle gjerne gjort det, men får det ikke til... Har det noe effekt med kun én gang om dagen da? (Ikke like stor selvfølgelig, men det mykner vel opp litt...?!) 🙊

Skrevet
På 4/1/2018 den 9.55, Anonym bruker skrev:

Sex tre ganger om dagen med sædutløsning virket godt for meg. Mannen er svært begeistra. (Får ikke nok.)  :)

Anonymkode: ca779...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...