Gå til innhold

I går bandt mannen meg til senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går,  etter 15 år sammen,  bandt mannen min meg til senga. Vi har aldri prøvd ut noe sånt, har i grunn vært relativt kjedelige i senga. Men himmel og hav for en opplevelse!!   Jeg går bare rundt og gleder meg til ungene har lagt seg og vi kan leke mer 😆😆.  Han har hintet om at jeg må 'strammes opp" litt 😉😎😍😨! Veldig spent på hva som venter meg. 

Anonymkode: 3c207...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris! Vi gjorde mye slikt i starten, nå har vi bare en kjappis i skje om vi i det heletatt har sex 😐

Anonymkode: a7f86...0ed

Skrevet

Vi har også vært sammen i mange år, men hadde han bundet meg til senga, så hadde forholdet tatt slutt. Der og da.

Anonymkode: 0e6ca...83f

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldiggris! Vi gjorde mye slikt i starten, nå har vi bare en kjappis i skje om vi i det heletatt har sex 😐

Vi har nesten ikke eksperimentert i det hele tatt før,  så for meg er dette helt nytt. Men hvis dere gjorde det før og du savner det, hvorfor ikke gjøre det igjen?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har også vært sammen i mange år, men hadde han bundet meg til senga, så hadde forholdet tatt slutt. Der og da.

Ta det med ro. Det tar snart slutt. 

Anonymkode: fd554...f37

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde full mulighet til å si nei.  Han spurte om jeg stolte på han og om han fikk lov til å binde meg fast. Han hadde sluppet meg løsninger hvis jeg hadde bedt han om det. Men tro du meg, jeg hadde overhode ikke lyst til å bli sluppet løs 😉😉

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har nesten ikke eksperimentert i det hele tatt før,  så for meg er dette helt nytt. Men hvis dere gjorde det før og du savner det, hvorfor ikke gjøre det igjen?

Fordi han helt har sluttet å være dominant. Nå vil han bare kosepule 😑

Skrevet

Vi har tau klart til enhver tid i sengen, ligger klart dandert under sengen ferdig "montert"😉🤗

Vi har mye sånn sex, leketøy og verre, mannen er dom og jeg sub😊

Anonymkode: b0efd...419

Skrevet

Hver sin lyst....

Anonymkode: 73db9...a7d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi han helt har sluttet å være dominant. Nå vil han bare kosepule 😑

Må vel være mulig å finne noe som kan tenne den biten igjen? 

Skrevet

Heldige! Her blir det mye hysj hysj sex under dyna om vi er heldige å får til noe. Har fire barn i alder 1-13 år så ikke så lett å få til noe spennende da. Unger i alle rom til alle døgnets tider 😂

Anonymkode: 0932e...b3f

Skrevet

Har han hentet inspirasjon fra ubåt-Madsen? Får håpe du ikke ender opp stykkevis og delt.

Anonymkode: b31c9...949

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har han hentet inspirasjon fra ubåt-Madsen? Får håpe du ikke ender opp stykkevis og delt.

Anonymkode: b31c9...949

Hjelpes 😫😣😢

At du orker..

Anonymkode: 1e141...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...