Gå til innhold

Det vanlige problemet med 3 jenter 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på ferie og datteren min har en ferievenninne. De er egentlig et trekløveret som leker utrolig bra sammen.. men i år er de bare to.

Så har det kommet en tredje jente.. SÅ bra, tenkte jeg først.. 

Men nå ser jeg at hun konsekvent snakker kun til venninnen min sin datter. Overser datteren min helt. 

Skal vi to møtes etterpå.. også står datteren min der og spør forsiktig.. hva med meg?

Hva gjør man? Jeg sier jo at alle må inkluderes.. men... 

Anonymkode: 59772...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi er på ferie og datteren min har en ferievenninne. De er egentlig et trekløveret som leker utrolig bra sammen.. men i år er de bare to.

Så har det kommet en tredje jente.. SÅ bra, tenkte jeg først.. 

Men nå ser jeg at hun konsekvent snakker kun til venninnen min sin datter. Overser datteren min helt. 

Skal vi to møtes etterpå.. også står datteren min der og spør forsiktig.. hva med meg?

Hva gjør man? Jeg sier jo at alle må inkluderes.. men... 

Kun snakker til datteren min sin venninne skulle det være 😁

HI

Skrevet

tenker at det ikke er greit når de bare er 3 stk, da bør alle leke sammen,men tenker vel at hun venninnen til datteren din ikke drar med hun andre alene

Anonymkode: 6e82e...762

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

tenker at det ikke er greit når de bare er 3 stk, da bør alle leke sammen,men tenker vel at hun venninnen til datteren din ikke drar med hun andre alene

Det er tydelig at min datters venninne helst vil leke med datteren min.. de ser hverandre bare en gang i året og gleder seg veldig gjennom året..

Men det beste ville jo være om denne nye jenta kunne inkludere alle slik at de kunne leke 3 sammen.

Jeg får bare litt drama alarm. For datteren min finner seg i å bli oversett.. men bare til ett punkt.. og når hun da får nok så blir hun ekstremt sår 😊

Jeg hadde jo ikke likt selv å være usynlig i et trekløver..

HI

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er tydelig at min datters venninne helst vil leke med datteren min.. de ser hverandre bare en gang i året og gleder seg veldig gjennom året..

Men det beste ville jo være om denne nye jenta kunne inkludere alle slik at de kunne leke 3 sammen.

Jeg får bare litt drama alarm. For datteren min finner seg i å bli oversett.. men bare til ett punkt.. og når hun da får nok så blir hun ekstremt sår 😊

Jeg hadde jo ikke likt selv å være usynlig i et trekløver..

HI

er delevis enig,men hvis denne nye jenta er slik så er jo ikke det greit, da leker jo de 2 bedre sammen alene,da synes jeg det er greit at den 3 jenta ikke er med, når det er slik

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er delevis enig,men hvis denne nye jenta er slik så er jo ikke det greit, da leker jo de 2 bedre sammen alene,da synes jeg det er greit at den 3 jenta ikke er med, når det er slik

Det er litt vanskelig å styre når vi er på et hotell 😊

HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt vanskelig å styre når vi er på et hotell 😊

HI

det forstår jeg :) prøv og gjør det beste ut av det :) god påske

Skrevet

Jeg hadde tatt med jentene vekk fra dette barnet. Så kynisk er jeg. Dere er på ferie for å kose dere, ikke for å være varme og inkluderende. Hadde ikke gått av veien for å si til jenta, hvis du ikke klarer leke med begge så kan du finne på noe annet. 

Anonymkode: 5c49f...c02

Skrevet

Hadde sagt at det dessverre ikke passer at de to leker sammen. Og latt jentene som er på tur være sammen. Hadde ikke det gått, hadde jeg tatt den nye jenta til sides og sagt at siden hun ikke klarte å inkludere alle med i leken, og derfor må finne seg noen andre å leke med. Opplevde det samme selv. Barnet mitt hadde med seg en ny venn fra skolen og nabobarna kom innom og skulle invitere det nye barnet hjem til seg, mens hun var på besøk hos oss. Takk for seg og vel hjem sa jeg da og sendte henne hjem. 

Anonymkode: 0f6cf...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...