Gå til innhold

Vondt når jeg nyser/hoster..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg nyser eller hoster så strekker det til noe skikkelig nede i magen.. kjennes nesten som å bli rivd i to eller knivstukket til tider. Skjer ikke hver gang heller, men nok til at jeg frykter det når jeg kjenner en nys kommer..

Lest litt om dette og står der det er vanlig, men er det ufarlig når det gjør sååå vondt? Må si jeg blir urolig.. har barn fra før hvor et er tatt med keisersnitt, kan dette ha noen innvirkning?

Anonymkode: 8bf90...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid i 14+0 i dag..

HI

Skrevet

Eg har det og slik etter 4 keisersnitt.

Trur det er arrvev som gjere det

Anonymkode: de680...717

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eg har det og slik etter 4 keisersnitt.

Trur det er arrvev som gjere det

Tenkt tanken selv, for ikke merket noe lignende tidligere.. men fy og vondt, så forkjølelse ønsker jeg meg ikke.

Skrevet

Sånn  hadde jeg det sist graviditet også og jeg har aldri tatt keisersnitt. Tenkte bare at det var normalt siden ting strekker seg og flytter på seg inni der. Jeg vet ikke da.

Skrevet
23 timer siden, Rabbenreka skrev:

Sånn  hadde jeg det sist graviditet også og jeg har aldri tatt keisersnitt. Tenkte bare at det var normalt siden ting strekker seg og flytter på seg inni der. Jeg vet ikke da.

Har tenkt på at det skjer mye på kort tid, så naturlig at det strekker en del. Men dette er mitt fjerde svangerskap og aldri kjent noe lignende, derfor tanken til keisersnittarret kom. Glad dere deler forskjellige erfaringer, kan hjelpe å lese at andre opplever det samme og ting fortsatt er normalt.

Skrevet

Eg har tatt 4 keisersnitt..4 år siden det siste.har det slik kvar gong eg nyser eller viss eg ligger flatt og bare hiver meg opp..sjølv om eg ikkke er gravid

Skrevet
På 31.3.2018 den 22.09, Anonym bruker skrev:

Eg har tatt 4 keisersnitt..4 år siden det siste.har det slik kvar gong eg nyser eller viss eg ligger flatt og bare hiver meg opp..sjølv om eg ikkke er gravid

Det håper jeg å slippe å få etter dette keisersnittet, ikke vært plaget med dette etter forrige heldigvis. (Er over ti år siden) men merket det mest i senere tid nå under graviditeten, så kanskje en kombinasjon for min del. Skal nevne det på neste kontroll for å se hva de sier til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...