Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Når det er så sinnsykt lett å slutte! Tok meg 3 dager så hadde jeg glemt at jeg snuste. Helt OK at andre tok en snus og ikke abstinenser what so ever. Nå er det gått 4 uker ca og må le litt når jeg tenker på alle de unødvendige årene i snusens fangenskap. Hadde jeg visst hvor lett det var hadde jeg slutta for lenge siden. snust i 7 år og røyket 12 år før det. Slutta på dagen m snus og nå har jeg fått smilet og tannkjøttet tilbake! Dere som snuser, kjør på! Dette var ikke noe jeg måtte motivere meg til en gang! Bare slutta! Anonymkode: 315ac...337
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 Er på dag 3 uten snus👍 Hvor lang tid tok det før du så bedringer på tannkjøttet? Anonymkode: 5f7ec...85c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Enig, det var kjempelett, men du må være motivert Anonymkode: fca8e...6de
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Flinke dere er 👏 Anonymkode: 9b4b8...58d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #5 Skrevet 30. mars 2018 Så flink du er Jeg synes det var lett å slutte å røyke. Hadde da røykt 20-30 røyk for dagen i 15 år. Kunne ikke fatte så lett det var å slutte og at jeg ikke hadde gjort det for lenge siden. Men så kom jeg til å tenke på at jeg flere ganger tidligere hadde prøvd å slutte, men da fikk jeg det ikke til. Var nok ikke motivert nok. Nå snuser jeg ca 1-2 bokser for dagen. Jeg snuser konstant, både om dagen og på natta når jeg sover. Det er jo helt galskap! Har prøvd å slutte mange ganger, men det ender i at jeg har så sterke abstinenser. De fysiske er at jeg er konstant trøtt og klarer ikke holde meg våken. Sover døgnet rundt. De psykiske abstinensene er enda verre. Min samboer sier at neste gang jeg skal slutte må jeg reise bort. Så til sommeren skal jeg reise en uke på hytta alene og bli "nikotinfri". Gleder meg til det. Håper jeg klarer det uten substitutter. Anonymkode: ced48...8d8
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #6 Skrevet 30. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så flink du er Jeg synes det var lett å slutte å røyke. Hadde da røykt 20-30 røyk for dagen i 15 år. Kunne ikke fatte så lett det var å slutte og at jeg ikke hadde gjort det for lenge siden. Men så kom jeg til å tenke på at jeg flere ganger tidligere hadde prøvd å slutte, men da fikk jeg det ikke til. Var nok ikke motivert nok. Nå snuser jeg ca 1-2 bokser for dagen. Jeg snuser konstant, både om dagen og på natta når jeg sover. Det er jo helt galskap! Har prøvd å slutte mange ganger, men det ender i at jeg har så sterke abstinenser. De fysiske er at jeg er konstant trøtt og klarer ikke holde meg våken. Sover døgnet rundt. De psykiske abstinensene er enda verre. Min samboer sier at neste gang jeg skal slutte må jeg reise bort. Så til sommeren skal jeg reise en uke på hytta alene og bli "nikotinfri". Gleder meg til det. Håper jeg klarer det uten substitutter. Anonymkode: ced48...8d8 Nikotintyggis mot abstinenser i en overgang, for deretter å bytte ut annenhver tyggis til vanlig? Anonymkode: 3b405...c09
Mordi Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Jeg har også prøvd før men nå var jeg bare så ferdig! Men der skjedde veldig kjapt at jeg bestemte meg, så slutta jeg en dag og kasta resten av snusboksen jeg hadde. Aldri sett meg tilbake og glemte som sagt veldig kjapt at jeg hadde snust. Tygde litt tyggis i starten men etter et par dager fant jeg ut at jeg ikke ville ha noen erstatning, bare slutte rett og slett uten å trøkke i meg noe annet isteden. Tok ca en uke før tannkjøttet kom seg helt. HI
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 11 minutter siden, Mordi skrev: Jeg har også prøvd før men nå var jeg bare så ferdig! Men der skjedde veldig kjapt at jeg bestemte meg, så slutta jeg en dag og kasta resten av snusboksen jeg hadde. Aldri sett meg tilbake og glemte som sagt veldig kjapt at jeg hadde snust. Tygde litt tyggis i starten men etter et par dager fant jeg ut at jeg ikke ville ha noen erstatning, bare slutte rett og slett uten å trøkke i meg noe annet isteden. Tok ca en uke før tannkjøttet kom seg helt. HI Gratulerer! Alt her i livet er jo så sinnsykt lett. Anonymkode: 42cb4...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå