Gå til innhold

Diverse søknader hos NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om ekstra barnetrygd, overgangsstønad og redusert barnehagepris. I den forbindelse måtte jeg dokumentere en del ting, men det sto aldri hva de ville ha (feks måtte jeg dokumentere lønn og da sendte jeg en lønnsslipp). 

Spørsmålet er, hvis det er noe som mangler/ikke er bra nok, får man da beskjed eller kommer det eventuelt bare et avslag i posten om to måneder? 

Anonymkode: 615b5...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer du underveis får du svar om det mangler noe. Venter du på vedtak får du opplyst mangler ved et evnt avslag. Hvis du ser på veiledningen for alt du har søkt om skal det stå kanskje tydelig hva som skal sendes med. Du har vært på mekling og fått attest som er med søknader f.eks?

Anonymkode: ac614...561

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ringer du underveis får du svar om det mangler noe. Venter du på vedtak får du opplyst mangler ved et evnt avslag. Hvis du ser på veiledningen for alt du har søkt om skal det stå kanskje tydelig hva som skal sendes med. Du har vært på mekling og fått attest som er med søknader f.eks?

ganske

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har sendt meklingsattesten. Var mer usikker på det som bekrefter at jeg er i jobb, hva slags dokument vil de ha der? Jeg sendte en lønnsslipp, der står det jo fast ansatt siden 20xx. 

Anonymkode: 615b5...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...