Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Er så frustrert nå. Jeg har hatt regelmessige sykluser på 28 dager i årevis. Nå prøver vi å bli gravid, så begynner jeg å blø 4 dager før ikm. De første dagene var det bare litt på papiret ved toalettbesøk, så har det økt på til at jeg må ha bind på. Det som er så merkelig er at det kun lukter blod, det lukter ikke mens- blødning. Noen som har opplevd lignende? Gravid? Må legge til at jeg ikke har brukt prevensjon i det siste. Anonymkode: 53e2d...91e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Jeg hadde festeblødning med begge mine noen dager før forventet mens. Ikke så mye at jeg måtte gå med bind, men såpass at jeg trodde det var starten på mensen og tok et på. Men det ble med det. Positiv test på dagen jeg forventet mens med begge. Anonymkode: bbd78...241
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde festeblødning med begge mine noen dager før forventet mens. Ikke så mye at jeg måtte gå med bind, men såpass at jeg trodde det var starten på mensen og tok et på. Men det ble med det. Positiv test på dagen jeg forventet mens med begge. Anonymkode: bbd78...241 Er jo det jeg håper på, men når det ble så mye, så blir jeg jo usikker på om det er det. Men hva annet kan det være? For det er garantert ikke mens, det kjenner jeg på lukta. Hi Anonymkode: 53e2d...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå