Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Kjenner et dypt sug i magen etter litt romantikk i hverdagen. Noen som får det til - etter 10-20 års samliv med samme mannen??? Ser romantiske filmer på TV og savner den følelsen veldig... Anonymkode: 75062...a9c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Nå er jeg singel, men jeg vet om flere par som får det til. Det ene paret jeg kommer på har vært sammen i nærmere 30 år. Det har forresten det andre også. Et tredje par har vært sammen i ca. 20 år. Et fjerde par har vært sammen i 30 år. Et femte par har vært sammen i ca. 20 år. Felles for disse parene er at de jobber bevisst for å holde forholdet gående. De tar ikke hverandre for gitt. De er bevisste på at de skal "se" partneren. Det er mye som kan være romantisk i hverdagen, det trenger ofte veldig lite av både tid og energi. Mannen til en venninne vet at hun foretrekker en kopp te på kvelden. Han lager derfor ofte te til henne på kvelden. Om han holder på med noe, kanskje jobb eller noe han fikser i huset, så kommer hun bort til ham, stryker ham over ryggen og spør om hun kan gjøre noe for ham, hente noe for ham. En annen mann går alltid ut og skraper vinduene på bilen til kona som starter på jobb flere timer før han gjør - samme par har også prøvd å holde på en ettermiddag eller kveld i uken som er deres, noen ganger bare en halvtime før de har tatt kvelden, men da har de slått av alt av tv, radio og annet og fokusert på hverandre, hørt hvordan den andre egentlig har det osv. Felles for dem er også at de er bevisste på å holde på den fysiske nærheten i forholdet, ikke bare det seksuelle, men fysisk nærhet ellers, en klem, en kyss, stryke på, massere den andres skuldre om den er veldig sliten. Og så er de gode på å kommunisere med hverandre, men det har også vært noe de har vært veldig bevisste på. Det må ofte ikke være store ting, for holder man de små tingene gående i hverdagen fører det ofte til større romantiske ting også. Anonymkode: 07fd6...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå