Lille krøll Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Drar dere frem vibratoren når mannen ligger der? Hva om dere bare vil ha en kjapp orgasme og mannen tar det som en invitasjon til sex, sier dere nei? Mye man skal begynne å tenke på.....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Ja det gjør jeg. Mannen min kjenner meg så han vet godt når jeg ønsker sex eller ikke. Anonymkode: d860c...d11
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Jeg gjør det. Men i forbindelse med sex, etter samleie Anonymkode: a2070...d77
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Jeg kan glatt gi beskjeden, «jeg onanerer litt,jeg», gjerne med invitasjon om han vil bli med. Heldigvis er jeg i et trygt forhold hvor mannen ikke må gå på badet for å runke, slik de tertefine frøknene i den andre tråden. Anonymkode: e46f5...bf2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 2 timer siden, Lille krøll skrev: Drar dere frem vibratoren når mannen ligger der? Hva om dere bare vil ha en kjapp orgasme og mannen tar det som en invitasjon til sex, sier dere nei? Mye man skal begynne å tenke på..... Burde egentlig ikke svare siden jeg er alene, men å dra fram en bråkete vibrator ser jeg for meg blir helt på kanten spesielt når mannen prøver å sove 😂 Anonymkode: cbd4c...fce
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan glatt gi beskjeden, «jeg onanerer litt,jeg», gjerne med invitasjon om han vil bli med. Heldigvis er jeg i et trygt forhold hvor mannen ikke må gå på badet for å runke, slik de tertefine frøknene i den andre tråden. Anonymkode: e46f5...bf2 Er du alltid sånn at du setter negative merkelapper på de som mener noe annet enn deg? La meg gjette: du har et stort behov for å føle deg bedre enn andre. Anonymkode: 0e375...952
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan glatt gi beskjeden, «jeg onanerer litt,jeg», gjerne med invitasjon om han vil bli med. Heldigvis er jeg i et trygt forhold hvor mannen ikke må gå på badet for å runke, slik de tertefine frøknene i den andre tråden. Anonymkode: e46f5...bf2 Det er jeg jaggu enig med deg i. Snerpehøner. Stakkars menn sier jeg. Anonymkode: beed4...dc3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Hi, jeg har ingen anelse hva de gjør, for jeg har aldri onanert eller sett en mann onanere uten at det har vært en del av sexakten vår. Samme med dildo. Jeg hadde ikke villet gjøre det og jeg forventer at mannen greier å runke i et annet rom enn meg hvis han ønsker å gjøre det. Vil han runke må han gjerne gjøre det, men ikke foran meg om han ikke vil ha sex. Ifølge minst et par damer i tråden så kommer jeg inn under kategorien "tertefin frøken og snerpehøne". Jeg vet uten tvil at de mennene jeg har vært i forhold med ville ledd høyt (!) av dem om de hørte noen kategorisere meg med de begrepene. Jeg nærmer meg 50 år, og har sagt nei til sex to ganger når jeg har vært i forhold. Begge gangene fordi det var noe vi måtte rekke. I mine forhold har jeg alltid hatt sex minst en gang i døgnet, ofte flere ganger. Vil tro det er årsaken til at mine menn sjelden har behov for å runke. Men hva vet vel jeg som bare er en snerpehøne av en tertefin frøken... Anonymkode: 7b889...166
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 På 3/28/2018 den 0.40, Anonym bruker skrev: Et par ganger OM DAGEN?! Anonymkode: 8443f...2ae Ja, tror ikke det er helt uvanlig. Mann. Anonymkode: 2e4f4...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå