Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Hei damer! har vært sammen med mannen i snart 8 år , har to barn og null sexlyst. Hva gjør man med det? er det fornuftig å f .eks gå til sexolog ? eller er det bare tull... Noen som har prøvd ? Jeg har jo virkelig lyst til å ha lyst på mannen igjen, ikke gå å legge meg etter at han har sovna så jeg skal slippe at han prøver seg 😐 Anonymkode: eb64d...253
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Ingen råd. Jeg har det på samme måte. Jeg har egentlig lyst på sex, men ikke med mannen😕 (Ikke vært utro). Hater at han prøver seg, blir rett og slett litt kvalm. Gir etter en sjelden gang i blant, litt av dårlig samvittighet og litt for å prøve å få lysten tilbake. Men det hjelper ikke.. Anonymkode: 24456...2c9
Optatium Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Jeg oppdaget at jeg hadde lyst på sex, bare ikke med mannen. Var så mye fundamentalt galt i forholdet vårt. Nå har vi gått fra hverandre og jeg ser frem til opplevelser med en annen mann. Skal forøvrig sies at jeg tror sexolog kan være verdt å prøve dersom resten sv forholdet er bra.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Hi her. Resten av forholdet er bra, er ikke ute etter å bytte ut mannen. Er bare så kjipt å føles det sånn her, synes synd på han også, han må jo føle seg utrolig avvist. Anonymkode: eb64d...253
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 På 29.3.2018 den 9.13, Anonym bruker skrev: Ingen råd. Jeg har det på samme måte. Jeg har egentlig lyst på sex, men ikke med mannen😕 (Ikke vært utro). Hater at han prøver seg, blir rett og slett litt kvalm. Gir etter en sjelden gang i blant, litt av dårlig samvittighet og litt for å prøve å få lysten tilbake. Men det hjelper ikke.. Anonymkode: 24456...2c9 Du høres ut som kona mi, så du har kanskje noen tips til hva jeg skal gjøre for å redde forholdet vårt? Anonymkode: 118ef...5f5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 På 29.3.2018 den 9.13, Anonym bruker skrev: Ingen råd. Jeg har det på samme måte. Jeg har egentlig lyst på sex, men ikke med mannen😕 (Ikke vært utro). Hater at han prøver seg, blir rett og slett litt kvalm. Gir etter en sjelden gang i blant, litt av dårlig samvittighet og litt for å prøve å få lysten tilbake. Men det hjelper ikke.. Anonymkode: 24456...2c9 Hei, vær erlig med mannen din og skulle dere ende med å gå fra hverandre, så blir det mye enklere å ha et godt forhold i fremtiden (samarbeid om barn hvis dere har det) hvis dere ikke er utro og venter med ny sexpartner til dere er ferdig med skilsmissen. Mye lettere å respektere andre parten når man selv føler seg respektert. Anonymkode: 118ef...5f5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du høres ut som kona mi, så du har kanskje noen tips til hva jeg skal gjøre for å redde forholdet vårt? Anonymkode: 118ef...5f5 Hadde jeg visst det, så hadde jeg jobbet med det. Dessverre har jeg tidligere følt det sånn bare når jeg har vært helt ferdig med den mannen. Jeg har gått videre og aldri sett meg tilbake. Det går jo ikke når vi har barn. Anonymkode: 24456...2c9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg visst det, så hadde jeg jobbet med det. Dessverre har jeg tidligere følt det sånn bare når jeg har vært helt ferdig med den mannen. Jeg har gått videre og aldri sett meg tilbake. Det går jo ikke når vi har barn. Anonymkode: 24456...2c9 Uansett har dere barn bør dere avslutte forholdet før en av dere gjør noe som gjør situasjonen være. Alternativt hørte jeg om et par som slet veldig og gled lenger og lenger fra hverandre. De bestemte seg for å ha sex hver dag først en måned så et 1/2år for så å ende med det et helt år. Og det gjorde vistnokk underverk med forholdet. Blir kanskje litt vanskelig hvis du blir kvalm av at han prøver seg, men lager dere en avtale om å ha sex hver dag vill han ikke behøve å prøve seg du vil ikke oppfatte det som mas (Dere kan jo til og med innføre litt rollespill hvor du kan innbille deg at du har sex med andre). Ta inititiv anhver dag og prøv og vær kreative og strekk grensene deres. Prøv å ha fokus på den andres nytelse men sørg for å veilede hverandre så dete selv får en fantastisk opplevelse også. Sexen trenger ikke være ferdig selv om det går for en av dere. (Er det travelt en dag, så ta en kvikk en, kanskje på et spennende sted). For ungene deres sin skyld håper jeg dere prøver 100% og går det ikke så skils som venner og vit at dere har gjort alt. Utroskap er ihvertfall ikke løsningen. Anonymkode: 118ef...5f5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 Sex avler sex. "Tving" deg selv til å ha mer sex / sett sex på kalenderen i noen uker, så kan det hende lysten faktisk kommer tilbake. Jo lenger det går uten, jo større blir problemet. Kan være et forsøk å hoppe ut i det, ha mye sex, og se om det gradvis blir mer og mer lystbetont. Anonymkode: b6f72...642
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sex avler sex. "Tving" deg selv til å ha mer sex / sett sex på kalenderen i noen uker, så kan det hende lysten faktisk kommer tilbake. Jo lenger det går uten, jo større blir problemet. Kan være et forsøk å hoppe ut i det, ha mye sex, og se om det gradvis blir mer og mer lystbetont. Anonymkode: b6f72...642 Skulle ønske kona mi skjønte det, hun tror det hjelper å være avholden.... Anonymkode: 118ef...5f5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skulle ønske kona mi skjønte det, hun tror det hjelper å være avholden.... Anonymkode: 118ef...5f5 Vil du virkelig ha sex med en som må tvinge seg selv til å ha sex med deg? Jeg hadde ikke ønsket sex med en som ikke egentlig ville! Anonymkode: 2dd46...544
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil du virkelig ha sex med en som må tvinge seg selv til å ha sex med deg? Jeg hadde ikke ønsket sex med en som ikke egentlig ville! Anonymkode: 2dd46...544 Det er faktisk ikke sexen det er snakk om her men hele forholdet og viktigheten med at begge parter går 110% inn for å greie å løse problemene og komme nærmere hverandre igjen for å redde familien. Skal jeg være helt ærlig hadde jeg vært villig til å gjøre ekstremt mye for å redde en familie også ting langt utenfor komfortsonen min. Anonymkode: 118ef...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå