Gå til innhold

Tar det aldri slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens skjønneste lille jente

Først var det hofteleddsdysplasi (1 mnd gammel)
Så en skulder som var helt vridd (9 måneder gammel)
Deretter oppdaget de at hørselen hennes var dårlig (3,5 år gammel)
Dårlig hørsel ga dårlig språkutvikling (4 år gammel)
Nå er det snakk om utredning for ADHD (6 år gammel)

Lille skjønne, nydelige jenta min, tar det aldri slutt for henne?
Må det være noe hun sliter med hele tiden?

Anonymkode: e9878...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å akseptere at det er «noe» med barna som krever utredning  

Men ingen av disse forholdene er verdens undergang. Hun er frisk, sunn og forhåpentligvis lykkelig. Vi har alle vårt, håper du klarer å se dette som mindre utfordringer i livet. 

Anonymkode: f9bb7...397

Skrevet

Jeg beklager for situasjoner jenta din er i. Det kan umulig være lett for henne, eller deg. Gud gir noen av oss vanskeligere liv enn andre, men det betyr at Han vet at hun er et sterkt menneske.

Anonymkode: b88b6...2b6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg beklager for situasjoner jenta din er i. Det kan umulig være lett for henne, eller deg. Gud gir noen av oss vanskeligere liv enn andre, men det betyr at Han vet at hun er et sterkt menneske.

Det er det mest tåpelige jeg har hørt på lenge.

Dette er en ugrei situasjon. Samtidig er vi så heldige at vi bor i Norge og det er gode muligheter for å få god hjelp. 

Skrevet
1 minutt siden, MammantilNurket skrev:

Dette er en ugrei situasjon. Samtidig er vi så heldige at vi bor i Norge og det er gode muligheter for å få god hjelp. 

Det er da ingen grunn til å oppsøke hjelp. Gud sørger for at oss alle har det slik det er ment at vi skal ha det.

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er da ingen grunn til å oppsøke hjelp. Gud sørger for at oss alle har det slik det er ment at vi skal ha det.

Atte det hva for noe?? Så du mener at de som har det vondt, fortjener det?

Anonymkode: c8e8b...0d1

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bullshit ! Så hvis barnet ditt dør, så er det fordi Gud vet at du som mamma kommer til å takle det kjempegreit ? Ikke bland Gud inn i dette. 

Anonymkode: fb7dc...52d

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skikkelig dårlig gjort av Gud da ! Høres mere ut som at Gud er Satan spør du meg. 

Skrevet
3 timer siden, MammantilNurket skrev:

Helt enig, hva faen har «Gud» med dette å gjorde!? Nei takke seg til et godt helsevesen og en velferdsstat som gjør at man kan leve godt i dette landet.. 

Vær «krevende» pårørende; stå på og kjemp for ungen din! Det kommer til å gå bra til slutt! 

Anonymkode: 8da8e...989

Skrevet

Fokuser på det positive, hun er frisk og sunn. Dette er bare småting, det kunne ha vært så mye verre. Ikke «grav» deg ned i sorg nå. 

Anonymkode: 464f8...7c5

Skrevet

Dette er diagnoser hun fint kan leve med. Og mange har ett fint liv med de samme diagnosene. 

Mitt alvorlig hjertesyke barn, med flere hjerteoperasjoner og hjertestans har nå fått en alvorlig kreftdiagnose i tillegg. Dette er nok ikke ett barn jeg vil se bli voksen. Skulle ønske at barnet mitt «bare» hadde de diagnosene ditt barn har. 

Anonymkode: 2dbcb...5c4

Skrevet

Slik føler jeg det med mitt gutt også. Har to barn, der eldste suser rundt i egen lykke. Han er skoleflink, populær, flink i idrett og har god helse. Yngste strever med læring, har store språkvansker og er mye syk pga astma/allergi. Blir så lei meg når min flotte og nydelige gutt ikke  får til skole og læring, og når han ser eldstemann stikke ut med kompiser. Han opplever så alt for ofte de små nederlagene. Begge er jo like snille og gode gutter for meg, og da oppleves det som så utrolig urettferdig at den ene skal erfare denne motgangen hele tiden. 

Anonymkode: 88376...5d4

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er diagnoser hun fint kan leve med. Og mange har ett fint liv med de samme diagnosene. 

Mitt alvorlig hjertesyke barn, med flere hjerteoperasjoner og hjertestans har nå fått en alvorlig kreftdiagnose i tillegg. Dette er nok ikke ett barn jeg vil se bli voksen. Skulle ønske at barnet mitt «bare» hadde de diagnosene ditt barn har. 

Anonymkode: 2dbcb...5c4

Så på grunn av at ditt barn er verre rammet får ikke hun som mor lov å føle seg maktesløs og bekymret for sitt barn? Er ikke det veldig navlebeskuende? 

Blir litt som at ingen rundt meg kan klage på influensa og omgangssyke siden jeg har kreft. Kreft kan jeg tross alt dø av...🙄

Anonymkode: 6002f...780

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så på grunn av at ditt barn er verre rammet får ikke hun som mor lov å føle seg maktesløs og bekymret for sitt barn? Er ikke det veldig navlebeskuende? 

Blir litt som at ingen rundt meg kan klage på influensa og omgangssyke siden jeg har kreft. Kreft kan jeg tross alt dø av...🙄

Anonymkode: 6002f...780

Slik jeg ser det setter hun det i perspektiv, at det kunne vært MYE verre. Jeg har ett barn med adhd og på de verste dagene pleier jeg å tenke at det kunne trossalt vært mye verre!

Anonymkode: c6442...277

Skrevet

Har du vært hos manuell terapeut med henne? Siden hun har hatt skulderproblemer og hofteproblemer, kan det være hun har flere låsninger. Dette kan gi symptomer som minner om ADHD.

Anonymkode: a3fe1...f51

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er helt feil. Stakkars lille jente som har vært uheldig, men aldri gi gud skylden for det. 

Masse god bedring til jenten din, hi.

Anonymkode: 2b266...484

Skrevet

Hovedinnlegget var et sukke fra en oppgitt mor.

Så fort hun er ferdig og friskmeldt fra det ene, tar det kun kort tid før det neste kommer.
Vært ut og inn av sykehus siden hun var nyfødt.

Selvfølgelig, hun er den lille perfekte jenta min uansett hva det er med henne, og ja dette er noe vi kan lever med og det kunne vært mye verre. 
Sukket i seg selv var heller ikke så mye på hva som er "galt" med henne, men at det stadig kommer noe nytt, det ene avløse det andre.
Vi gjør selvfølgelig at for at hun skal kunne leve med det på en best mulig måte.

HI

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bullshit ! Så hvis barnet ditt dør, så er det fordi Gud vet at du som mamma kommer til å takle det kjempegreit ? Ikke bland Gud inn i dette. 

Gud tar alle når tiden deres er inne. For noen er det tidligere enn senere.

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gud tar alle når tiden deres er inne. For noen er det tidligere enn senere.

Så det du mener er at Gud ga oss smarte nok hjerner til å kunne utvikle de medisiner og den kunnskapen vi har om Guds skaperverk og hvordan det fungerer, og så kan vi ikke bruker det?

Er ikke det en motsigelse? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det du mener er at Gud ga oss smarte nok hjerner til å kunne utvikle de medisiner og den kunnskapen vi har om Guds skaperverk og hvordan det fungerer, og så kan vi ikke bruker det?

Er ikke det en motsigelse? 

Hvis en overlever ved hjelp av medisin, er det Guds ønske.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære deg.

Så fint for deg at du har en slik tro, jeg har det ikke og ønsker det heller ikke.
Jeg er bare en mor som har en datter som det har vært noe "galt" med siden hun kom til verden for litt over 6 år siden.
Så fort en ting ordner seg, kommer noen nytt.
Jeg er en mor som nesten er redd for at hennes datter skal bli frisk siden det alltid kommer noe etterpå og jeg ikke vet hva det er.

Jeg deler ikke din overbevisning og måten du uttaler det på føler jeg er veldig respektløs så KLAPP IGJEN, du har fått frem poenget ditt nå.

HI

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pisspreik. Om det finnes en gud gjør han/hun en ubeskrivelig dårlig jobb og burde vært sparket i ræven og bedt om å ta seg sammen.

Anonymkode: 93c2c...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...