Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 Jeg ble kalt hurpe på jobben og griner i dusjen Anonymkode: e67ef...a27
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Hvorfor kalte de deg det, da? Anonymkode: 8955c...936
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kalte de deg det, da? Anonymkode: 8955c...936 De gjør det bare og jeg vet ikke hvorfor! Jeg har sagt det til lederen, men han gjør ingenting!!! Anonymkode: e67ef...a27
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #4 Skrevet 28. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: De gjør det bare og jeg vet ikke hvorfor! Jeg har sagt det til lederen, men han gjør ingenting!!! Anonymkode: e67ef...a27 Da kobler du inn fagorganisasjonen din og tar det derfra! Og så kan det uansett være greit å søke ny jobb, for mest trolig blir slikt ikke noe bedre når ledelsen ikke tar slikt på alvor. Tenk at den arbeidsplassen har nytte for deg så lenge den gir deg penger å leve av, og så fort du finner noe annet forsvinner du derfra. Prøv å ikke ta noe av det som sies til deg! Anonymkode: 8955c...936
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da kobler du inn fagorganisasjonen din og tar det derfra! Og så kan det uansett være greit å søke ny jobb, for mest trolig blir slikt ikke noe bedre når ledelsen ikke tar slikt på alvor. Tenk at den arbeidsplassen har nytte for deg så lenge den gir deg penger å leve av, og så fort du finner noe annet forsvinner du derfra. Prøv å ikke ta noe av det som sies til deg! Anonymkode: 8955c...936 Tusen takk for rådene jeg skal prøve så godt jeg kan!!! Anonymkode: e67ef...a27
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for rådene jeg skal prøve så godt jeg kan!!! Anonymkode: e67ef...a27 Prøv det. Hold deg sterk. Det er kjempetøft å stå i noe slikt, men minn deg selv på at det ikke er du som opptrer uprofesjonelt og ukollegialt. Hold fast på at du vet at du er god nok, at det ikke er du som behandler andre dårlig. Og hold fokuset på at dette bare er en midlertidig løsning inntil du får en bedre jobb. Anonymkode: 8955c...936
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 Hvor i alle dager jobber du? :-O Anonymkode: 387c0...f40
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Hvem har sakt det og i hvilken sammenheng? Anonymkode: 1fae1...105
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 Hvor gamle er de som sier sånt og hva gjorde/sa du rett før de kalte deg det? Veldig umoden oppførsel å kalle noen en hurpe, lite konstruktivt selv om det var du som begynte Nå høres det ut på deg som du ikke sa eller gjorde noe hurpete og da er det jo kollegaene dine som oppfører seg som en hurpe ved å kalle deg det. Gjør de det ofte? Er de sjalu på deg? Tenk ut et standardsvar som du bruker hver gang de sier noe sånt, f.eks: Hurpe? Virkelig? Om du har noe å kritisere meg for foretrekker jeg at du gjør det på en annen måte enn ved å kalle meg barnslige skjellsord. Jeg kan be sjefen om et møte med deg, meg og han tilstede så vi kan få dette ut av verden. Anonymkode: 12353...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå