Gå til innhold

Lyra super ferby fargeblyanter:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper de på bokhandel, feks ark har ofte halv pris på alle tegne og malesaker, da hamstrer vi! 

Skrevet

Finner ikke disse med naturtre på ark.no, kun de som er farget utenpå. Får prøve å lete litt til😊

HI 

Anonymkode: b0c2e...c6b

Skrevet

Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på: hvorfor ikke bare bestille på nett? 

Anonymkode: c9fbc...a6f

Skrevet

Du kan spørre bokhandleren om å bestille inn til deg. Gjerne hvis du vil ha mange sett 😂 F.ks Norli kan gjøre det. Ikke helt sikkert de gjør det da hvis de må bestille en pakke på 10 og du bare skal ha en, hvis resten er vanskelig å selge.

AMen ja, hvorfor ikke bare bestille på nett? 

Anonymkode: 9ea19...b5d

Skrevet

Om det må være naturfarget treverk så .Må du bestille på nett, har sett de på enkelte ark og Norli butikker men det er mestt med treverk som er farget.

Skrevet

Jeg har sett de før, men kan ikke huske hvor eller når. Utseende på fargeblyantene varierer, de lager nytt utseende på de innimellom for å lure oss til å tro det er nye slik at vi kjøper så mulig de selger samme, men i litt annet utseende nå. Jeg har lignende i kantete, både vanlieg og litt tykkere men ikke den vanlige tykke str. De er kjøpt i en bokhandel for noen år siden. Jeg hadde ett sett som hadde fargestriper noppover skaftet for veldig mange år siden og trengte nye, redd jeg ikke fikk lile siden det var så lenge siden men de var akkurat samme selv om utseende var anderledes. 

Vil du absolutt ha disse, kjøp de på nettet. Jeg har kjøpt farger på wish og er superfornøyd. Jeg var redd de kom til å ha mye knekt bly i seg siden de er sendt i posten, men ikke funnet noe knekt bly enda. Jeg har ikke fått brukt alle de 150fargene som var i settet enda, men jeg, ungene og naboungene har enda ikke noe å klage over.

Anonymkode: 51af2...a5e

Skrevet

Hva er forskjellen på Lyra med naturfarget treverk, og de med farget tre ? 

Anonymkode: 8fae9...2a6

Skrevet

Her har de ganske godt utvalg av Lyra på Nor Engros, men vet ikke om de har akkurat disse da. Jeg pleier kjøpe tegnesaker til ungene der, for de er billigere enn bokhandelen.

Anonymkode: b2f23...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...