Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #1 Skrevet 28. mars 2018 Var det bare stengt i dag, men åpent som normalt resten av påska? Anonymkode: 39d21...b5d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #2 Skrevet 28. mars 2018 Torsdag og fredag denne uka er helligdager, kjent som skjærtorsdag og langfredag. Nei, slike offentlige etater holder ikke åpent på helligdager. Trodde du virkelig det? Anonymkode: e4e04...6ef
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #3 Skrevet 28. mars 2018 Offentlige etater er stengt offentlige helligdager, ergo er det stengt resten av uken og mandag. Onsdag nevnes spesielt fordi det egentlig er en "halv" arbeidsdag, og den har de tydeligvis valgt å holde stengt, sikkert fordi erfaring tilsier at nesten ingen bruker tjenesten den dagen. Anonymkode: 86fa3...ab2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #4 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Torsdag og fredag denne uka er helligdager, kjent som skjærtorsdag og langfredag. Nei, slike offentlige etater holder ikke åpent på helligdager. Trodde du virkelig det? Anonymkode: e4e04...6ef Jeg regna jo med at det ikke var åpent, men når det står på nett sidene deres at det er stengt på julaften og nyttårsaften, men åpent i romjula. Hvorfor står ikke Skjærtorsdag og Langfredag? Anonymkode: 39d21...b5d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Offentlige etater er stengt offentlige helligdager, ergo er det stengt resten av uken og mandag. Onsdag nevnes spesielt fordi det egentlig er en "halv" arbeidsdag, og den har de tydeligvis valgt å holde stengt, sikkert fordi erfaring tilsier at nesten ingen bruker tjenesten den dagen. Anonymkode: 86fa3...ab2 takk for svar! Anonymkode: 39d21...b5d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg regna jo med at det ikke var åpent, men når det står på nett sidene deres at det er stengt på julaften og nyttårsaften, men åpent i romjula. Hvorfor står ikke Skjærtorsdag og Langfredag? Anonymkode: 39d21...b5d Fordi verken julaften eller nyttårsaften er helligdager. Anonymkode: e4e04...6ef
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg regna jo med at det ikke var åpent, men når det står på nett sidene deres at det er stengt på julaften og nyttårsaften, men åpent i romjula. Hvorfor står ikke Skjærtorsdag og Langfredag? Anonymkode: 39d21...b5d Fordi Julaften og nyttårsaften i utgangspunktet er samme "halve" arbeidsdager som det dagen i dag var. De nevner ikke de dagene som er "hele" offentlige helligdager fordi de på en måte sier seg selv. Anonymkode: 86fa3...ab2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #8 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi Julaften og nyttårsaften i utgangspunktet er samme "halve" arbeidsdager som det dagen i dag var. De nevner ikke de dagene som er "hele" offentlige helligdager fordi de på en måte sier seg selv. Anonymkode: 86fa3...ab2 Igjen; takk for svar. Var veldig dumt spm. Jeg trenger å omregistrere bilen jeg nylig kjøpte. Tenkte å gjøre det over påska, men så tok plutselig min gamle bil kvelden i dag. Ble litt desperat, og var rett og slett dum i noen sekunder som spurte om åpningstidene. Anonymkode: 39d21...b5d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #9 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Igjen; takk for svar. Var veldig dumt spm. Jeg trenger å omregistrere bilen jeg nylig kjøpte. Tenkte å gjøre det over påska, men så tok plutselig min gamle bil kvelden i dag. Ble litt desperat, og var rett og slett dum i noen sekunder som spurte om åpningstidene. Anonymkode: 39d21...b5d Alle har slike kortslutninger innimellom, det er helt naturlig en gang i blant Tenk at du kommer til å sette enda mer pris på nybilen din når du får registrert den etter påske Anonymkode: 86fa3...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå