Gå til innhold

Når folk har eggløsningstester liggende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....på badet, betyr det at de prøver å få barn? 

Anonymkode: 8d72a...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett. Eller at de har prøvd før, og har tester igjen. 

Skrevet

Eller at de prøver å la være å få barn. 

Skrevet

Det kan jo også hende de prøver bli kjent med syklusen sin så de IKKE har sex under eggløsning, altså bruker det som en del av prevansjonen.

Anonymkode: 755ca...965

Skrevet

Evt ligger igjen fra tidligere forsøk. 

Anonymkode: 04179...74e

Skrevet

Man bør ikke bruke el tester som prevensjon 

Anonymkode: 3f510...0bf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Man bør ikke bruke el tester som prevensjon 

Anonymkode: 3f510...0bf

Helt greit om det ikke er noen krise å få barn. Mange som mellom barna sine bruker kondom bare ved eggløsning, da er det ingen krise å bli gravid selv om man egentlig planlegger litt lenger mellomrom mellom barna.

Anonymkode: 755ca...965

Skrevet

Så betyr det enten at de legger private ting på badebenken. Eller at du er en sånn som snoker i skuffer og skap når du får muligheten. Skjønner godt at du er anonym. Må være flaut og frustrerende og sitte med slike bruddstykker.

Skrevet

Jeg har tester liggende på badet. De er gamle, er fra før vi fikk barn. Har graviditetstester også, jeg vil ikke ha flere barn før om tidligst to år.

Anonymkode: 7c08f...5a4

Skrevet
49 minutter siden, Bøø skrev:

Så betyr det enten at de legger private ting på badebenken. Eller at du er en sånn som snoker i skuffer og skap når du får muligheten. Skjønner godt at du er anonym. Må være flaut og frustrerende og sitte med slike bruddstykker.

Huff, ja. Dette var kleint.

Anonymkode: a8de6...396

Skrevet

Jeg har et lager i skuffen. Vi er ferdig med å få barn. 

Anonymkode: dde17...a5e

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har et lager i skuffen. Vi er ferdig med å få barn. 

Anonymkode: dde17...a5e

Det var umulig og ikke legge merke til. Jeg så det pga de lå synlige ved toalettet. Så de da jeg skulle skylle ned.

HI

Anonymkode: 8d72a...6e5

Skrevet

Kan du ikke spørre de det gjelder? 

Anonymkode: 1df89...e8b

Skrevet

Har også en haug både eggløsning og graviditetstester liggende. Skal ikke ha flere barn. Men har de jo ikke liggende fremme da..

Skrevet

Hva så? Jeg har både graviditetstester og eggløsningstester liggende. Vi prøver ikke å få flere barn. 

Anonymkode: 43e54...0ea

Skrevet

Jeg bruker eggløsningstester som et tillegg til annen prevensjon. Har blitt gravid med både spiral og p-piller så jeg tør ikke ha sex ved eggløsning.

Anonymkode: bb674...358

Skrevet

Vet du hva... vi er helt ferdige med barn. Minste er 2 år. Men jeg har eggløsningstester liggende . Noen ganger kommer mensen uregelmessig, så da tar jeg en eggløsningtest og sjekker om jeg er gravid eller ei. Så du trenger ikke få hetta HI ! 

Anonymkode: 48946...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...