Gå til innhold

De små vokser altfor fort :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg pakket vekk klær som ikke passer, ble 9 og halv pose med inne klær og sommerklær . 3 poser med uteklær, 2 pr støvler som nesten ikke er brukt engang, en bunad, en bunad lue , og noe mer, tiden går så altfor fort.

vokser de mye i 5 års alderen ? hvordan er deres barn ?

Anonymkode: 2c04d...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vokser i rykk og napp, det er det ingen tvil om. Ditt barn har tydeligvis hatt et rykk nå ;)

De største rykkene er fra 0 til 1 år og et år i puberteten.

Jeg har to tenåringer, og har vært gjennom det året de rykker i været der også, det året hvor hele garderoben må byttes ut to ganger...

Anonymkode: 88c3a...1c5

Skrevet

Vår femåring har vokst 10cm de siste 12 månedene. Så de vokser veldig fort!!

Anonymkode: 910c2...aba

Skrevet

Tåresmiley, faktisk... Hva med å heller glede seg over at barnet vokser, blir mer selvstendig og utvikler seg? Det er ikke trist å se barn vokse opp, det er en glede.

Anonymkode: 63d46...c75

Skrevet

om du har pakket vekk 9 poser med inneklær så har dere da hatt utrolig mye klær til barnet. Jeg synes motsatt, ungene bruker klærne sine i det uendelige.  Begge er spinkle og kan godt bruke klær som er beregnet på både ett og to år yngre barn.

Skrevet

Hadde det sånn med eldste, bare at det kunne yngre søsken arve. Nå er han 15 år og 1.94 m. Kan trygt si at han har vokst fort og mye!

Anonymkode: 296c1...a26

Skrevet

De vokser i rykk og napp, men med mindre du har firlnger må hun ha hatt mye mer klær enn hun har trengt.

Anonymkode: 804ff...1a6

Skrevet

Takk for alle svar. han har vokst fra 112 til 123 cm fra han var 4 til 5 år. synes det går altfor fort.

oi høres ut som tenåringer vokser fort ja.

Ja hadde nok en del klær, liker og kjøpe,men nå har han lite igjen, utenom pysjer, for det er i den riktige str. men fikk 2500 for inneklær,sommerklærne og uteklærne så da blir det innkjøping av nye klær etter påske

Skrevet

Jeg er kjempeglad for at barna vokser og gror, men jeg føler også vemod når ting pakkes bort og epoker er over fordi det går virkelig veldig fort. Den lille kjolen, de små sandalene som hun nettopp passet i-hvor ble tiden av? 

Anonymkode: 76801...05a

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar. han har vokst fra 112 til 123 cm fra han var 4 til 5 år. synes det går altfor fort.

oi høres ut som tenåringer vokser fort ja.

Ja hadde nok en del klær, liker og kjøpe,men nå har han lite igjen, utenom pysjer, for det er i den riktige str. men fikk 2500 for inneklær,sommerklærne og uteklærne så da blir det innkjøping av nye klær etter påske

Kor fekk du solgt det ? Har masse eg sku ha solgt eg og

Anonymkode: 922ad...261

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kor fekk du solgt det ? Har masse eg sku ha solgt eg og

Anonymkode: 922ad...261

letsgo, går så mye fortere enn både Facebook og finn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...