Gå til innhold

Jeg hater det så intenst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være gravid. Invalidiserende bekkenløsning, ekstrem kvalme, sover ikke lenger, svangerskapskløe, halsbrann, soppinfeksjon og lenket til sengen.

Det er et helvete. Aldri mer!

Anonymkode: 5bfd8...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Det tar slutt.. jeg lover.. og du får verdens beste gave som belønning.   Jeg er også i dårlig form som gravid hvis det er noen trøst. Er det lenge igjen? 

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis bare blomstereng og glede, nei. Hold ut. Det går i det minste over, mesteparten i hvert fall.

Skrevet

Er du som meg glemmer du hvor fælt det var i samme sekund som barnet er ute 🙈

Hilsen ei som har spydd flere ganger daglig i 3x40 uker...

Anonymkode: 0b7f4...bd2

Skrevet

Haha føler med deg hi 😉 hvor langt er du kommet? Jeg er 38 uker idag og holder på å gå fra vettet 😵 har hatt samme plager som deg hele svangerskapet..dette er barn 2. Skal ALDRI mere gå gravid det er helt sikkert! Glemte aldri hvordan det var med første..derfor ventet jeg i hele 10 år før vi lagde nr 2..fordi jeg fryktet at dette svangerakapet skulle bli like jævlig og det ble det 😨

Anonymkode: cbf42...e34

Skrevet

Det er lys i andre enden av tunnelen. For både barnet og deg.

Anonymkode: 49b0c...4ca

Skrevet

slutt og bli gravid

Anonymkode: 67a66...c0c

Skrevet

Føler med deg. I uke 19 å spøy som en gris i morgest, bekkenløsning og utmattelse.

Anonymkode: c8989...63d

Skrevet

Uke 20 her og var gravid for ni måneder siden, så jeg synes det verste er å få lov til å være meg i matveien. Vil ha øl i sola, brie, spekeskinke og masse sjokolade. 

Anonymkode: 86af2...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...