Gå til innhold

Vannkopper, hva kjøpe på apoteket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har fått vannkopper, hva må jeg kjøpe? Hvitvask? Hva mer? 

Anonymkode: e5e16...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss funket det med en halv zyrtec. Det stoppet kløen, i hvert fall så han fikk sove. 

Skrevet

Poxclin. Sett i kjøleskap så blir den kald og lindrende.

Allergimedisin hjelper og.

Husk å ALDRI gi IBUX!

God bedring 😊

Anonymkode: 529ba...04b

Skrevet

Zyrtec var redningen her :)

Anonymkode: 0e191...185

Skrevet

Husker ikke navnet, men jeg kjøpte en spray som jeg hadde på koppene. Den hjalp. Spør på apoteket😊God bedring🍀

Skrevet

Farlig at dere ikke vet alder på barnet, men anbefaler zyrtec!!!!! Den beste sprayen heter aderma cytel et elle Anna, apoteket vet.

Anonymkode: 05297...b2d

Skrevet

Han er bare 4,5 år. Takk for tips!

Skrevet

Er bare 1 ting jeg sverger til og den bruker vi på syden myggstikk også! Brukte den på ungen da hun hadde vannkopper..var det eneste som funket..hvitvask var bare dritt! Xylocain er navnet. Kjøp det..det anbefaler jeg virkelig! 😊

Anonymkode: 66dd1...647

Skrevet

Burn Gel liten flaske med grønn etikett. Bruker den også på myggstikk, lindrer mye bedre enn Xylocain og Eurax

Skrevet

Hvitvask på sprayflaske gjorde susen her

Anonymkode: e55ca...b74

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Farlig at dere ikke vet alder på barnet, men anbefaler zyrtec!!!!! Den beste sprayen heter aderma cytel et elle Anna, apoteket vet.

helt ufarlig med zyrtec (halv tablett) til barn over 2 år sier min lege

Skrevet

Vi brukte ikke hvitvask i det hele tatt, de på apoteket meinte at de var litt gammeldags, vi brukte denne som de anbefalte oss, funket veldig bra for vår del.  Lykke til og masse god bedring 🙂

20180327_133325.jpg

Anonymkode: 9f84a...88d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi brukte ikke hvitvask i det hele tatt, de på apoteket meinte at de var litt gammeldags, vi brukte denne som de anbefalte oss, funket veldig bra for vår del.  Lykke til og masse god bedring 🙂

20180327_133325.jpg

Anonymkode: 9f84a...88d

Denne brukte vi også. Deilig avkjølende skum, som tar kløen og ikke klisser. Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: 14960...a7d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

helt ufarlig med zyrtec (halv tablett) til barn over 2 år sier min lege

Ja, DIN LEGE sier det, men skal ikke bare kjøpe å gi for at noen sier det her. Sier deres lege at de kan gjør det, så Ok! Sa heller ikke at det var farlig, men skal doses etter alder!!!! Finnes og i mixt på resept som er bedre å få i de mindre

Skrevet
På 27.3.2018 den 0.01, Anonym bruker skrev:

Sønnen min har fått vannkopper, hva må jeg kjøpe? Hvitvask? Hva mer? 

Da min datter hadde vannkopper i fjord sommer sa dama på apoteket at hun anbefalte aderma spray fremfor kvitvask! Den tørker ut koppene og mye mindre søl! Pluss at den lindrer! Jenta mi hadde skikkelig utbrudd, men aderma hjalp veldig! Så jeg anbefaler virkelig på det sterkeste😄

Anonymkode: 8ddc5...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...