Gå til innhold

Hvordan få orgasme med hånda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer det med vibrator men ikke hånda??

Anonymkode: 7df28...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer jobb (iallfall for meg), men det skal gå! Gni som f😁 bruker vibratoren jeg altså, kan ikke onanere på meg senebetennemse😆

Anonymkode: 3dac7...7a8

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mer jobb (iallfall for meg), men det skal gå! Gni som f😁 bruker vibratoren jeg altså, kan ikke onanere på meg senebetennemse😆

Anonymkode: 3dac7...7a8

Hehe det er det som skjer her også isåfall 🤣Hmm aldri vært en som tar på meg selv. Aldri. Men .. ja... jo... 

får holde oss til ting som vibrerer 

Anonymkode: 7df28...685

Skrevet

mye klitrios kos så kommer du med hånden

Anonymkode: 25c24...e62

Skrevet

Ting som vibrerer gjør susen

Anonymkode: bbcd4...659

Skrevet

Mye lettere med hånda enn vibrator😃

Anonymkode: aca9a...bf3

Skrevet

Jeg har aldri klart det før, kun med vibrator. Meldte meg på omgyes fordi jeg så veldig gjerne ville gjøre det lettere for meg å komme når jeg har sex med noen. Det var virkelig verdt de 300kr, i en alder av 30+ har jeg nå lært meg å komme ved bruk av fingre. Var masse forskjellige varianter, så jeg prøvde en etter en til jeg fikk det til. I starten tok det ganske lang tid, men nå som jeg gjør det oftere, i stedet for å bruke vibrator, går det minst like kjapt som når jeg bruker vibratoren. :)

Siden har demonstrasjonsvideor, man kan lese triksene, de har hjelpemidler for hvordan å snakke med partner om sex om man syns det er vanskelig. Veldig fornøyd med at det endelig har kommet noe sånt som er laget av kvinner og for kvinner!

Anonymkode: 6836e...1d4

Skrevet

Jeg bruker peke- og langfinger. En finger på hver side av klitoris. Lager sirkulære bevegelser. 

Anonymkode: e261a...cbf

Skrevet

Foretrekker å gnikke utenpå klær eller dyne.

Anonymkode: 43da0...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...