Gå til innhold

Droppe utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og det er satt av ei helg i Gdansk. Jeg er fin i formen, men er veldig trøtt på kvelden og legger meg før 21 hver kveld. Har lyst til å droppe det hele, men vet ikke om jeg kan/skal? 

Synspunkter?

Anonymkode: db2ab...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er meningsløst å bruke så mye penger på et utdrikningslag, så jeg hadde nok ikke dratt uanset (men det er jo uvesentlig ;) ).

Gravid og når du må legge deg så tidlig for å holde formen hadde jeg garantert ikke dratt. Bli hjemme med god samvittighet, og det er noe de andre også bør respektere!

Anonymkode: c3796...bde

Skrevet

Jeg droppet en lignende tur. Men jeg hadde ikke råd til det. Var i Norge og skulle da reise med fly i to timer to ganger på en mnd. Måtte velge mellom bryllupet og utdrikkingen og valgte da selvsagt bryllupet. 

Det er helt innafor å droppe utdrikkingslag uansett grunn om det innebærer både fly og hotell 

Anonymkode: 1e749...4dc

Skrevet

Hadde aldri giddet bruke så mye penger på en sånn tur som gravid. Sene kvelder, vin og jenteprat er jo hovedingredienser og du er edru og trøtt....

Anonymkode: d5b50...991

Skrevet

Ta det igjen en annen gang 😊

Anonymkode: de6b5...dbc

Skrevet

Jeg er i samme situasjon! Jeg er gravid, og har ikke lyst å ha utdrikkningslag i hele tatt da jeg er stuptrøtt og vil sove senest klokka 21😳🙈men det er så vanskelig å si ifra! Føler meg sååå utakknemmelig😞

Anonymkode: 97502...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...