Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Er gravid og det er satt av ei helg i Gdansk. Jeg er fin i formen, men er veldig trøtt på kvelden og legger meg før 21 hver kveld. Har lyst til å droppe det hele, men vet ikke om jeg kan/skal? Synspunkter? Anonymkode: db2ab...580
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Jeg mener det er meningsløst å bruke så mye penger på et utdrikningslag, så jeg hadde nok ikke dratt uanset (men det er jo uvesentlig ). Gravid og når du må legge deg så tidlig for å holde formen hadde jeg garantert ikke dratt. Bli hjemme med god samvittighet, og det er noe de andre også bør respektere! Anonymkode: c3796...bde
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Jeg droppet en lignende tur. Men jeg hadde ikke råd til det. Var i Norge og skulle da reise med fly i to timer to ganger på en mnd. Måtte velge mellom bryllupet og utdrikkingen og valgte da selvsagt bryllupet. Det er helt innafor å droppe utdrikkingslag uansett grunn om det innebærer både fly og hotell Anonymkode: 1e749...4dc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Hadde aldri giddet bruke så mye penger på en sånn tur som gravid. Sene kvelder, vin og jenteprat er jo hovedingredienser og du er edru og trøtt.... Anonymkode: d5b50...991
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Ta det igjen en annen gang 😊 Anonymkode: de6b5...dbc
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Jeg er i samme situasjon! Jeg er gravid, og har ikke lyst å ha utdrikkningslag i hele tatt da jeg er stuptrøtt og vil sove senest klokka 21😳🙈men det er så vanskelig å si ifra! Føler meg sååå utakknemmelig😞 Anonymkode: 97502...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå