Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Sønnen min har nettopp fått diagnose. I og med at det er arvelig så må han ha fått det fra en plass. Jeg tror det er fra meg. Har bestilt legetime. Erfaringer? Hva skjer videre? Jeg har ikke hyperaktiviteten i meg, men mer det å glemme ting, får ikke med meg alle beskjeder, dårlig konsentrasjonsavne og blir fort irritabel/sint og kan reagere på en litt voldsom måte🙈 Anonymkode: b2b2f...d89
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Hvordan fungerte du i oppveksten? Skole, jobb? Nei, ikke all ADHD er arvelig. Anonymkode: ece0b...54c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Eg har fungert godt med skole- pugga og fikk gode karakterer. Rolig elev, men sleit med konsentrasjon . Var oppfarande og relativt hissig og slengte med dører, fremdeles skal det lite til før jeg blir sint. Har fungert med jobb, pliktoppfyllende og ingenting fravær på vgs. Anonymkode: b2b2f...d89
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eg har fungert godt med skole- pugga og fikk gode karakterer. Rolig elev, men sleit med konsentrasjon . Var oppfarande og relativt hissig og slengte med dører, fremdeles skal det lite til før jeg blir sint. Har fungert med jobb, pliktoppfyllende og ingenting fravær på vgs. Anonymkode: b2b2f...d89 Hvorfor vil du utredes da, om du fungerer greit? Anonymkode: 02be0...097
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil du utredes da, om du fungerer greit? Anonymkode: 02be0...097 Har fungert greit i forhold til skole, men ikkje i forhold til hus og heim. Blir fort veldig irritabel og låser meg på en måte inn i min tankegang og kan være vanskelig å kommunisere med og kan i tillegg skrike og ha kort lunte i forhold til unger (og mann), og det er ikke bra. HI Anonymkode: b2b2f...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå