Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Her går det mye i Cæsar-salat med kylling, parmesan og litt dressing. Ellers lager jeg kyllingsuppe med kyllingkjøttdeig-boller, gulrot og purre. Er det noen som har noen flere middagstips? Takker og bukker på forhånd! Anonymkode: 542e7...4e2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Kylling wok lakse wok speltlompe pizza Anonymkode: 4b36c...4ee
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Her går det mye i Cæsar-salat med kylling, parmesan og litt dressing. Ellers lager jeg kyllingsuppe med kyllingkjøttdeig-boller, gulrot og purre. Er det noen som har noen flere middagstips? Takker og bukker på forhånd! Anonymkode: 542e7...4e2 Dropp parmasan og dressing. Sparer di mange kalorier. Anonymkode: b9bfb...54c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Sunt eller kalorifattig? To forskjellige ting Lavkarbo, grovkarbo eller kalorirestriktivt? Anonymkode: 19f33...9f0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Nå er ost veldig kaloririkt så den salaten hørtes ikke ut som slankemat... Anonymkode: e7081...aec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dropp parmasan og dressing. Sparer di mange kalorier. Anonymkode: b9bfb...54c Du har misforstått. Man legger ikke på seg av fett. Det blir det samme som å si at man blir grønn av å spise grønnsaker. Karbohydrater derimot, gjør at det lagres mer fett i kroppen så skal man ned i vekt bør man kutte ned på karbohydrater. En annen grunn til at man sliter å gå ned i vekt kan være feil bakteriesammensetning i tarmen. Å spise fermentert mat er gull! Anonymkode: c3fa1...f6e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er ost veldig kaloririkt så den salaten hørtes ikke ut som slankemat... Anonymkode: e7081...aec Du har også misforstått . Man blir ikke tykk av spise fett. Da hadde i så fall jeg vært smellfeit, men jeg har holdt vekta konstant i 5 år. Anonymkode: c3fa1...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå