Gå til innhold

Er det alderen? Eller hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 og gravid... har en liten på 11 mnd, pluss et barn på 4 år. Når barna er lagt kl.20. Er vi helt vrak. Både jeg og mannen. Mannen er 36. Vi er begge pumpet... Er det alderen? Eller dårlig livsstil? Graviditet for min del, som gjør at vi ikke orker å gjøre noe før vi må legge oss kl.22.. 

Er så trøtt og utslitt.. 

Anonymkode: 7115f...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk begge mine før jeg var 30, men som gravid måtte jeg bare gi opp. Jeg la meg 1900, 😳 

Kroppen min takler ikke å være gravid. 

Sov så masse du orker. 

Anonymkode: 23613...1e9

Skrevet

Du fødte for 11 måneder siden, er gravid på nytt og har også en på 4 år... og så lurer du på hvorfor du er sliten.

I tillegg virker det som om du sier at dere har en "dårlig livsstil", da tenker jeg dårlig kosthold og lite eller ingen trening... da er det godt mulig den biologiske alderen din er 10-15-20-25 år eldre enn du er.

Kombinasjonen sier seg selv ;)

For egen del og barnas del - gjøre noe med livsstilen deres. Og ha realistiske forventninger til dere selv i småbarnsperioden.

Anonymkode: 9d45f...a9f

Skrevet

Eeehh du har 2 små under 5 år og en til på vei. Der har du svaret. Har ei venninne på 25 som legger seg 9 hver kveld og hu har 1 unge og trener håndball. 

Jeg har en på 7 og en på 4 og er ikke like sliten som for 3 år siden. Får nok søvn, så da får det greit. Har allikevel ikke ork til å gjøre så himla mye etter barnas leggetid... etter en ellers aktiv dag.

Anonymkode: a35e2...f3f

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 38 og gravid... har en liten på 11 mnd, pluss et barn på 4 år. Når barna er lagt kl.20. Er vi helt vrak. Både jeg og mannen. Mannen er 36. Vi er begge pumpet... Er det alderen? Eller dårlig livsstil? Graviditet for min del, som gjør at vi ikke orker å gjøre noe før vi må legge oss kl.22.. 

Er så trøtt og utslitt.. 

Det kan være dårlig livsstil. 36 år er ingen alder. Jeg er 31 år nå og har mye mer energi nå enn da jeg var 20 pga mye bedre kosthold . Da jeg var gravid var jeg litt slappere da, men langt fra energiløs

Anonymkode: 37f5b...056

Skrevet

Det er sikkert situasjonen ja 💤💤💤

Godt å høre egentlig 😂🤗💤💤💤

Skrevet

Er 32 og gravid, har to barn fra før av. Er helt gåen jeg og legger meg halv ni hver kveld nå 😂

Anonymkode: 55c15...320

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 32 og gravid, har to barn fra før av. Er helt gåen jeg og legger meg halv ni hver kveld nå 😂

Anonymkode: 55c15...320

Huff ja 😄😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...