Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Hvis jeg fjerner chatten og personen fra messenger, som jeg ikke er venn med på Facebook.. vil vedkommende kunne se det på noe vis? Anonymkode: 975c6...9e4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Usikker, men jeg tror ikke det. Men hvordan får du sletta noen fra messenger???? Har prøvd i flere uker nå å bli kvitt noen jeg ikke er venn med på fb, men blir ikke borte...har sletta selve chatn/samtalen men kommer likevel opp som aktiv. Har iphone hvis det har noe å si 😊 Anonymkode: e1867...1f9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Usikker, men jeg tror ikke det. Men hvordan får du sletta noen fra messenger???? Har prøvd i flere uker nå å bli kvitt noen jeg ikke er venn med på fb, men blir ikke borte...har sletta selve chatn/samtalen men kommer likevel opp som aktiv. Har iphone hvis det har noe å si 😊 Anonymkode: e1867...1f9 ...har også prøvd å sletta fra pc, på innstillingene til messenger men vedkommende blir ikke borte samme hvor mange ganger jeg sletter... Anonymkode: e1867...1f9
Mamma_til_2 Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Gå inn på personen som om du skal starte en samtale så trykker du på i oppe i hjørnet da kommer det opp alternativer som slett blokker etc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Usikker, men jeg tror ikke det. Men hvordan får du sletta noen fra messenger???? Har prøvd i flere uker nå å bli kvitt noen jeg ikke er venn med på fb, men blir ikke borte...har sletta selve chatn/samtalen men kommer likevel opp som aktiv. Har iphone hvis det har noe å si 😊 Anonymkode: e1867...1f9 Hvis du går inn på «personer» nederst på hovedsiden, så på «alle kontakter» kan du gå inn på hver enkelt av de du ikke er venner med på Facebook og slette dem.. da slipper du å få dem opp som aktive.. men jeg ble plutselig usikker på om de kunne se det.. Hi Anonymkode: 975c6...9e4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Du kan slette en privatchat uten at den andre deltakeren legger merke til noe. Anonymkode: 52ea7...3bc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du går inn på «personer» nederst på hovedsiden, så på «alle kontakter» kan du gå inn på hver enkelt av de du ikke er venner med på Facebook og slette dem.. da slipper du å få dem opp som aktive.. men jeg ble plutselig usikker på om de kunne se det.. Hi Anonymkode: 975c6...9e4 Der ja, tusen takk 🤗 Men det vil si at man må altså blokkere personene det da... Anonymkode: e1867...1f9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Der ja, tusen takk 🤗 Men det vil si at man må altså blokkere personene det da... Anonymkode: e1867...1f9 Hm, nei, tror da ikke det.. Jeg har ikke fått opp noe spørsmål om blokkering ihvertfall.. Anonymkode: 975c6...9e4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hm, nei, tror da ikke det.. Jeg har ikke fått opp noe spørsmål om blokkering ihvertfall.. Anonymkode: 975c6...9e4 Hmmm får bare det alternativet jeg...uansett takk for svar. Får forske litt mer siden.. Anonymkode: e1867...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå