Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har kun vinterbarn fra før, og får nå sommerbarn. Jeg tror grunnen til at jeg denne gang ikke har hoppet over alle gode tilbud og shoppet som en gal er fordi jeg rett og slett ikke aner hva baby skal ha på seg?? Langarmet? Kortermet? Altså.. hva! Hjelp meg litt a 🤣 Anonymkode: 89244...cad
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Deilige luftige bodyer og bukser 🙂. I lin, bambus eller bomull, jeg ville nok hatt mest langermet og lange busker eller shorts med myke strømpebukser 🙂. Har ikke sommerbarn selv da, så er ingen ekspert 😉. Anonymkode: a4e44...16a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Deilige luftige bodyer og bukser 🙂. I lin, bambus eller bomull, jeg ville nok hatt mest langermet og lange busker eller shorts med myke strømpebukser 🙂. Har ikke sommerbarn selv da, så er ingen ekspert 😉. Anonymkode: a4e44...16a Takk for tips. Syns det ee så vanskelig. Og samtidig ser jeg for meg at en nyfødt baby ikke burde ligge med kortermet osv. Joda, vi kan være heldig med sommeren, men allikevel føler jeg det blir kaldt/ ikke bra for nyfødt? Anonymkode: 89244...cad
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har tre sommerbabyer, som også har siklet og gulpet en del. Jeg likte best og brukte mest tynne, kortermede ullplagg som body, t-skjorte, romper el.l. fordi det er det eneste som holder jevn temperatur selv ved litt søl av sikkel/gulp/melk. Jeg skifter selvsagt på barnet, men man oppdager ikke alltid umiddelbart at de er våte, eller står med hendene fulle en liten stund. Jeg liker ikke å kjenne at babyen f.eks. har blitt kald på brystet under bomullsbodyen. Underdel kan godt være i ull, men det er ikke like viktig. Er det varmt ligger babyer ofte i overdel og bleie😊 Anonymkode: 14fb8...57b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Jeg brukte mest kortermet og når det var veldig varmt, kun bleie. De bør ikke ligge midt i sola, men hvis det blir varmt er det alt for varmt med lange ermer også i skyggen. Anonymkode: 13ef9...efc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Vår eldste ble født et år det faktisk var en unormal veldig varm sommer her. Han brukte mye korterma og lå også en del i bleia, med teppe og solhatt. Minste ble født i begynnelsen av august og det var ikke spesielt varmt. Gikk mest i langerma body og bukser. Kommer nok helt an på hvor dere bor og hvordan sommeren blir. Men greit å ha litt av hvert. dere blir nok uansett værende mest i skyggen. Anonymkode: 7cb8d...432
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Minsten er født i juli 2013 og lå i bleia eller kortermet body fra vi kom hjem. Helt sinnsykt varmt den sommeren Anonymkode: d5632...31e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 Min nr 2 er født i juni og det var knallsommer det året, godt og varmt. Hun brukte kjoler, kortermet sparkedresser, bodyer (langermet/kortermet etter behov) og singletbody, med eller uten små bomullssokker og bomullsbukser/tights til. Bomullslue og solhatt ved behov. Helsetepper og andre tynne tepper etter behov. Anonymkode: 9aea8...392
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 Takk for gode tips dere Anonymkode: 89244...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå