Gå til innhold

Ferie i permisjonstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

er det noen som vet om jeg MÅ ta ut ferie i år?

har vært sm hele 2018,blir det frem til permisjon som starter i slutten av juni. Har permisjon frem til sommer 2019, og ønsker ikke og forlenge permisjonen med ferie.

vet av tidligere svangerskap at jeg er drit lei av og være hjemme/ferie i 2019🤔

jobbet 100% hele 2017.

Anonymkode: 0a063...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo avvikle den ferien på ett eller annet tidspunkt, så hvorfor ikke nå? 

Du kan bare overføre 4 uker og 1 dag så har du 5 uker må du avvikle 4 dager i år uansett 

Anonymkode: 778ff...d73

Skrevet

Jeg fødte midt i juni. Hadde permisjon de 6 ukene mor må ta,tok så ut all ferie før jeg fortsatte permisjonen min. 

Anonymkode: b1878...734

Skrevet

Hvis du vet du blir lei, så kan vel far ta noen ekstra uker premisjon istedenfor deg?

Anonymkode: b1878...734

Skrevet

Hvem skal passe barnet fram til barnehagestart i midten av august?

dersom far skal ha permisjon må vel du jobbe? Hvordan har du tenkt å være i permisjon fra juni til juni?

trist å ikke ville ha sommerferie med egne barn. Skal dere ikke på ferie? Hvem passer barna hele sommeren mens du jobber?

Anonymkode: a74f7...8de

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem skal passe barnet fram til barnehagestart i midten av august?

dersom far skal ha permisjon må vel du jobbe? Hvordan har du tenkt å være i permisjon fra juni til juni?

trist å ikke ville ha sommerferie med egne barn. Skal dere ikke på ferie? Hvem passer barna hele sommeren mens du jobber?

Jeg er hjemme med barn hele sommeren, er hjemme til midten av august. 80% uttak, og nei vi skal ikke på ferie. Jeg får ikke feriepenger til neste år

Anonymkode: 0a063...f0b

Skrevet

Jeg fikk flyttet over hele ferien til påfølgende år (og tok den da ut i forlengelse av permisjonen). 

Anonymkode: 0c145...c91

Skrevet

Termin i slutten sv juni og du er hjemme til midten av august året etter uten å bruke ferien?

hvordan får du det til? Far skal vel ha permisjon og?

Skrevet

Du må jo ta ferie. Selv med 80% får du ikke 52 uker alene. Far skal vel og ha permisjon? Du får jo feriepenger neste år, men om nav betaler permisjon din så får du mindre enn hvis arbeidsgiver forskutterer 

Anonymkode: 778ff...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...