Gå til innhold

Bikini overdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner jentene deres med overdelen på bikini? Jenta mi blir 11 etter sommeren og frem til nå har det vært helt naturlig at hun går i bare bikinitrusa og ikke noen overdel når vi er på stranda. Egentlig er det fortsatt helt naturlig da hun er et barn og ikke har noen brystutvikling, men samtidig så begynner jeg å føle litt på at hun begynner å bli stor, nærmer seg pubertet og hun er mer sjenert for å vise seg naken i garderobe osv. I svømmehall bruker hun badedrakt, men om sommeren vil hun ikke ha badedrakt pga det blir kaldt hver gang hun har badet med såpass mye vått badetøy på rygg og mage. Når begynte jentene deres å bruke overdelen på Bikini?

Anonymkode: 4efde...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun var 8, synes en 11 åring med bare bikinitrusa er ikke greit!!

Anonymkode: 21b9f...e4e

Skrevet

Mine jenter er 9 og 11 denne sommeren, og begge brukte overdel i fjor. 

Er jo overdeler kjøpt i barneavdelingen så det er ikke voksne overdeler, yngste hadde med hello Kitty på.... 

Jeg har kjøpt bikini til dem hele veien, også har de selv valgt om de vil bruke overdelen eller ikke, siste par årene har de stort sett brukt den 

Anonymkode: 2d512...5b3

Skrevet

Dette har vel 11-åringen en formening om selv? La henne bestemme selv hva hun har lyst til. Når det er sagt, har jeg aldri sett toppløse 11-åringer på stranda, tror jeg. Min brukte overdel fra skolealder. 

Anonymkode: 3449e...220

Skrevet

Har en 8-åring som blir 9 år i sommer. Hun ville gå litt med overdel sist sommer, og fikk lov til det. Før dette har jeg rett og slett bare kastet overdelene fordi jeg synes det er tullete med småjenter i bikinioverdel. Når de blir 8-10 år blir det litt annerledes, da synes jeg de kan få velge.

Anonymkode: 37b17...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...