Gå til innhold

Aprilsnarr-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempedårlig på å finne på spøker så hvis du har et tips til en morsom aprilsnarr hadde det vært fint om du delte :strix:

Anonymkode: 9898f...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på settingen. Jeg jobber som lærer i VGS og klarte et år å lure mine VG2-elever til å tro at eksamen i norsk var blitt flyttet fra VG3 til VG2 som et prøveprosjekt. De ble skikkelig stressa! Avslørte spøken på slutten av timen.

Anonymkode: 98411...6b7

Skrevet

Eneste jeg kan komme på er sånne dype, kompliserte, morbide greier som involverer vold (ingen som blir skadd, "fake-vold"), politi og greier. Jeg vet ikke om det ville være helt lovlig heller, men jeg klarer likevel å finne på så mye rart.

Som eksempelvis, kle seg ut til narkolanger og millionær. Den som er kledd ut til millionær går med en attacheveske med seddelbunter i, som sett på TV. Trenger ikke være mer enn en seddel på toppen av hvite papirbunker, sånn at det ser ut som det er mange seddelbunter i vesken. Akkurat som på TV.

Person to har en gymbag med fryseposer fylt med mel (eller noe lignende).

Så møtes de på Oslo S til avtalt tid, et sted hvor en vet at kamreaene vil filme det hele. Dette er gøy. Åpenlyst. Det blir litt av en aprilsnarr for vektere og hele sulamitten... :fnise:

Som sagt, jeg har en morbid fantasi. :P 

Anonymkode: 89a65...b5d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eneste jeg kan komme på er sånne dype, kompliserte, morbide greier som involverer vold (ingen som blir skadd, "fake-vold"), politi og greier. Jeg vet ikke om det ville være helt lovlig heller, men jeg klarer likevel å finne på så mye rart.

Som eksempelvis, kle seg ut til narkolanger og millionær. Den som er kledd ut til millionær går med en attacheveske med seddelbunter i, som sett på TV. Trenger ikke være mer enn en seddel på toppen av hvite papirbunker, sånn at det ser ut som det er mange seddelbunter i vesken. Akkurat som på TV.

Så møtes de på Oslo S til avtalt tid, et sted hvor en vet at kamreaene vil filme det hele. Dette er gøy. Åpenlyst. Det blir litt av en aprilsnarr for vektere og hele sulamitten... :fnise:

Atte hæ ? 

Anonymkode: a6dfb...18e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du burde slå opp ordet morbid i ordboken.

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe morsomt nå, kanskje noen andre gjør?😃

Anonymkode: 2189c...24f

Skrevet

Vi skal ha dåp 1 april, vurderer å lage cakepops av rosenkål etter å ha sett en link på facebook igår 😁

Skrevet

Mat som er noe annet enn det ser ut som er jo en klassiker. Muffin med sennep i i stedet for vaniljekrem f eks. 

Før i tiden brukte vi å bytte ut krittstumper ved tavlen på skolen med skolekritt (godteri). Funker dessverre ikke med whiteboard. Kan evn funke om skolekrittene farges med litt matfarge og legges sammen med lillesøstersin tegneserier. 

Bytt saltet på bordet ut med sukker.

Har noen analog klokke/vekkerklokke kan man stille den en time frem. 

Anonymkode: a92ec...dfd

Skrevet

Jeg er den som aldri finner på noe sånt, fordi jeg selv hater å bli lurt. Hadde satt stor pris på om noen kunne gitt meg en idé så jeg skikkelig kan lure tre barn og mann. Utover den vanlige " se en elg i hagen"- greia som barna pleier å prøve seg på...

Skrevet

Om man har mann kan man jo prøve seg med: 
- jobben skal flytte langt unna. 
- Jeg har sagt opp, har bestemt meg for å bli blogger eller noe slikt. 

Anonymkode: d8301...2a8

Skrevet

I bhg stod det et år lapp på døren om at det var luseepidemi i bhg og for å unngå mer smitte enn nødvendig så måtte alle foreldre tre på disse blå fotposene på hodet før de kom inn på avdelingen. Mange foreldre hadde gått 5 på 😂 møtte en far i garderoben med blå pose på hodet 😂

Anonymkode: b48e2...3ef

Skrevet
6 timer siden, amandine skrev:

Jeg er den som aldri finner på noe sånt, fordi jeg selv hater å bli lurt. Hadde satt stor pris på om noen kunne gitt meg en idé så jeg skikkelig kan lure tre barn og mann. Utover den vanlige " se en elg i hagen"- greia som barna pleier å prøve seg på...

"Honey, I'm pregnant".

Skrevet
37 minutter siden, Fru Banderas skrev:

"Honey, I'm pregnant".

Skrekk og gru!! Da dreper jeg ham. Er du klar over hvor mange unger vi har allerede??

Skrevet
7 timer siden, Mumua skrev:

Vi skal ha dåp 1 april, vurderer å lage cakepops av rosenkål etter å ha sett en link på facebook igår 😁

😂😂

Anonymkode: 947b9...457

Skrevet

Jeg lurer mamma. Hvert år. Og hun blir lurt. Hvert år. 

De to beste jeg har tart på henne er: 

søsteren min og mannen hadde nyoppusset kjøkken. Rørleggeren hadde gjort en feil og det ble vannlekkasje på hele kjøkkenet. Skaden ble utbedret, men 1. april snakket jeg med mamma og sa at det var såååå kjedelig at rørene hadde sprukket igjen. Var lynrask med å sende sms til søsteren min og varsle. Sent på kvelden avslørte vi oss. 

Jeg var en del i Oslo for noen år tilbake og en da aktuell sak (husker ikke hvilken) var helt naturlig en sak man spurte folk på gaten om. Jeg sa til mamma at jeg var blitt stoppet på gaten og skulle komme på dagsrevyen samme kveld. Hun hadde tilfeldigvis syklubb den kvelden og benket alle sysakene foran TV’n for å se/vise datteren frem på nyhetene! Etter sendingen ringte hun med en haug lattermilde damer i bakgrunnen. De ble alle lurt

I år er jeg usikker på hva jeg skal finne på. I fjor ble spøken dårlig selv om hun gikk på den. Vurderer å spørre om hun kan bake 5 kaker til bursdagsselskapet jeg skal ha her 2. april fordi barna har omgangssyke. Skal da sende med bilder av kakene og hvordan de skal pyntes (lego og minecraft), da jeg lager sånne ganske avanserte kaker. 

Merker at jeg har et mindre og mindre soennende liv og derfor får mindre og mindre å spøke om. Men hun går jo rett på hvert år.

Anonymkode: b1a73...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...