Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Da jeg var liten, var jeg alltid redd for at noe skulle hende foreldrene mine hver gang de forlot huset uten meg. Det kunne være så lite som en tur til ICA for å kjøpe inn ingredienser til middag, men jeg ville fortsatt være full av angst. Jeg sa det aldri til dem, for deg gjorde meg flau. Av og til gråt jeg helt til de kom hjem igjen. Jeg er nå alenemor for en nydelig gutt på 6 år, men dessverre har jeg begynt å oppleve denne frykten igjen. Hver gang gutten min drar på skolen, engster jeg meg over alle ting som jeg innbiller meg kan hende med ham. Dette varierer fra å falle og få et skrubbsår, helt til å bli drept av en forbipasserende med kniv. Jeg tviler strekt på at disse fryktene er normale. Hvis det er noen der ute med like erfaringer, kan du vennligst ta kontakt? Anonymkode: 18870...75e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Ta kontant med psykolog Anonymkode: 1ddfe...3a4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Til en viss grad er de normale Men det er når den frykten/angsten går utover hverdagen/livskvaliteten at det er på tide å gjøre noe med det. Utrolig bra at du inser det selv og strekker ut en hånd, forresten, før det går utover gutten din. En psykolog er nok lurt. Evt helsestasjonen. Selv kan jeg også kriseromantisere, og være redd for guttene mine og mannen min. Har sett for meg scenarioet i hodet, og hvordan jeg takler det. -Og da tenker jeg tanken ut, og forsøker å ikke frykte angsten eller gjøre tanken farlig. Så må jeg minne meg selv på at vi kan ikke ha kontroll på alt, at det stort sett går veldig bra, og at du må stole på at du har lært gutten å takle utfordringene som han møter på en god måte Anonymkode: d9915...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå