Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg holder på å studere, det kommer jo av tittelen. Jeg har en følelse av at spesielt en av lærerene mine gir meg for gode karakterer. Jeg vet, luksus problem. Jeg leverte en essay som var meget svak, og jeg gikk veldig over tillat ord grense. Vi snakker 500 ord over ord grensen. Han nevnte ikke dette i tilbakmeldingen. Da jeg hadde ett møte med han etterpå tok jeg det opp, rare meg, at han skulle ha trukket meg poeng på grunn av det. Hans reaksjon var at vi ikke skulle snakke om det, og at det var for krevende for han å endre karakteren min. Den karakteren jeg fikk var god, men jeg føler at den ikke var fortjent. Anonymkode: 3da6f...f28
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Det skjer noen ganger. En annen gang kan det være omvendt. Anonymkode: 35ad4...cb7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 10 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg holder på å studere, det kommer jo av tittelen. Jeg har en følelse av at spesielt en av lærerene mine gir meg for gode karakterer. Jeg vet, luksus problem. Jeg leverte en essay som var meget svak, og jeg gikk veldig over tillat ord grense. Vi snakker 500 ord over ord grensen. Han nevnte ikke dette i tilbakmeldingen. Da jeg hadde ett møte med han etterpå tok jeg det opp, rare meg, at han skulle ha trukket meg poeng på grunn av det. Hans reaksjon var at vi ikke skulle snakke om det, og at det var for krevende for han å endre karakteren min. Den karakteren jeg fikk var god, men jeg føler at den ikke var fortjent. Anonymkode: 3da6f...f28 Hvis du studerer har du vel ikke «lærere». Lærere er noe man har på skolen. Skolen er man ferdig med som 18–19-åring. Innen høyere utdannelse har man forelesere. Anonymkode: bd202...5a1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis du studerer har du vel ikke «lærere». Lærere er noe man har på skolen. Skolen er man ferdig med som 18–19-åring. Innen høyere utdannelse har man forelesere. Anonymkode: bd202...5a1 OK, han er min lecturer. Studerer i England. Er usikker på hva jeg skal oversette det med. Foreleser høres bedre ut. Takk! Anonymkode: 3da6f...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå